معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

خون شهید جریان‌ساز و حرکت‌آفرین است

کرمان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: خون شهید جریان‌ساز و حرکت‌آفرین است.

کد مطلب: ۱۵۰۳۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
خون شهید جریان‌ساز و حرکت‌آفرین است

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در آیین یادبود شهدای دانش آموز حادثه تروریستی کرمان با عنوان "شهید حاضر" در هنرستان اندیشه نو آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان گفت: دانش‌آموزانی داشتیم که با دستکاری شناسنامه خود شرایط عزیمت به جبهه را فراهم می‌کردند. 

وی افزود: تفاوت آشکاری بین مرگ و شهادت است، همه می‌میریم اما انسان با شهادت زنده می‌شود، زنده می‌ماند و جمعی را هم زنده می‌کند. 

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز تاثیر شهید قاسم سلیمانی از خودش بیشتر است، مدیران اینستاگرام چون می‌دانستند تاثیر خون این شهید از خودش بیشتر است عکس‌های وی را محدود کردند.

پورثانی با بیام اینکه حمایت جهانیان حتی در اروپا و آمریکا از مردم غزه بی‌نظیر بوده، گفت: حاج قاسم از مظلوم دفاع کرد و جلوی زور و ظلم ایستاد، خون شهید حرکت آفرین و زنده کننده است، خون شهید خونی در رگ جامعه است.

وی گفت: شهادت افتخار بزرگی است و ما در کشورمان مادرانی داریم که ۵ یا ۴ فرزندشان شهید شده است و به این موضوع افتخار می کنند. 

حجت‌الاسلام پورثانی با اشاره به اینکه خون شهید جریان ساز و حرکت آفرین است، اظهار داشت: مبارزه با ظلم اصل قیام امام حسین (ع) بود، خون شهید درخت بیداری مردم را آبیاری می کند و باعث رشد و تعالی می شود، باید قدردان نعمت شهدا باشیم. 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار