مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

شعار اردوی ملی پیشتازان «همفکری، همدلی و همکاری» است

کرمان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان با اشاره به اینکه اردوی ملی متفاوت از دیگر اردوها است، گفت: دانش‌آموزان در این اردو مهارت‌های زندگی را در قالب همفکری و همدلی و همکاری یاد می‌گیرند.

کد مطلب: ۱۴۹۳۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
شعار اردوی ملی پیشتازان «همفکری، همدلی و همکاری» است

محمود رجبی‌پور در جلسه هماهنگی اعزام مربیان و اعضای تشکیلات پیشتازان به اردوی ملی بیان کرد: پیشتازان در اردوی ملی می‌توانند در کنار همه قومیت‌ها و مذاهب با سلایق مختلف طی چند روز با زندگی در چادر، طبخ غذا و آشپزی و یادگیری انواع مهارت‌ها مسیر زندگی خود را بیابند و الگویی برای دیگر دانش‌آموزان شوند. به همین خاطر این اردو متفاوت از دیگر اردوها است.

وی با اشاره به برگزاری اردوی ملی دختران از 21 تا 26 مرداد در اردوگاه شهید باهنر تهران بیان کرد: در اردوی ملی سازمان دانش‌آموزی کشور از هر استان، تعدادی نماینده اعزام می‌شوند که سهم استان کرمان 7 دانش‌آموز دختر و 7 مربی خانم است.

رجبی‌پور افزود: اردوی ملی پیشتازان بیش از آنکه جنبه تفریحی داشته باشد از بُعد آموزشی و رقابتی مورد اهمیت است؛ چرا که هر فرد حاضر در اردو نماینده یک استان بوده و عملکرد او نشان‌دهنده موفقیت یا شکست یک استان در سطح کشور است.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان اظهار کرد: «همفکری، همدلی، همکاری» شعار اصلی سازمان دانش‌آموزی است و اعضای این تشکل باید برای ایجاد همکاری از تمام استعدادهای فکری و ذاتی خود استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار