مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد؛

کسب مقام قهرمانی تیم فوتسال دانش‌آموزان دختر در مسابقات کشوری

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت تیم فوتسال دانش‌آموزان دختر متوسطه اول استان کرمان، قهرمان سی‌وچهارمین دوره مسابقات دانش‌آموزی سراسر کشور در تبریز شد.

کد مطلب: ۱۴۹۲۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام قهرمانی تیم فوتسال دانش‌آموزان دختر در مسابقات کشوری

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ رضا رضایی گفت: تیم فوتسال دانش‌آموزان دختر متوسطه اول استان در مسابقات فوتسال قهرمانی مدارس دختر سراسر کشور، رتبه اول را به خود اختصاص داد و بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات ایستاد.

وی اظهار کرد: سی‌وچهارمین دوره مسابقات قهرمانی دانش‌آموزان سراسر کشور از ۹ تا ۱۳ مرداد در استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزار شد.

رضایی گفت: دانش‌آموزان فاطمه اماندادی، نجمه رمضانی‌نژاد، فاطمه شهسواری‌پور و زکیه دامنه از شهرستان بم، الناز حسینی‌پور، نگین عبدالهی، محیا فرهمند و سارینا صادقی از منطقه گلباف، دیانا پایدار از شهرستان قلعه‌گنج و ملینا مطهری‌نسب از شهرستان سیرجان به عنوان بازیکن و زینب چوبین به عنوان مربی و مهناز بی‌غم به عنوان سرپرست تیم در این مسابقات حضور داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: الناز حسینی‌پور، عنوان خانم گل مسابقات و سارینا صادقی، عنوان بهترین دروازبان این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار