مدیردانش آموزی استان کردستان خبر داد:

فوتسال دانش آموزی کردستان نائب قهرمان ایران شد

سنندج(پانا)-کردستان موفق به کسب عنوان دوم مسابقات فوتسال قهرمانی دانش آموزان کشور شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
فوتسال دانش آموزی کردستان نائب قهرمان ایران شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کرستان، افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر گفت: در این رقابت ها که به میزبانی استان البرز برگزار شد،تیم کردستان متشکل از دانش آموزان ناحیه یک سنندج در مقطع متوسطه دوم،پس از تیم آذربایجان شرقی،بر سکوی دوم ایران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در سال جاری به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می شود؛ اظهار کرد : بدین ترتیب که تیم هر استان در قالب مهارت های فردی و کار گروهی ویدئوهایی را مطابق دستورالعمل وزارتی تهیه و به فدراسیون ورزش دانش آموزی ارسال می کند،سپس در کمیته فنی هر رشته، عملکرد هر استان در قالب ویدئوهای تهیه شده در چارچوب چک لیست های داوری، مورد قضاوت قرار می گیرد تا تیم های برتر مشخص شوند.

خوش گوار افزود: تاکنون مسابقات دو رشته فوتسال و طناب زنی برگزار شده که کردستان به عنوان ارزشمند نائب قهرمانی فوتسال متوسطه دوم نائل آمده. تیم ناحیه یک سنندج،نماینده کردستان در این مسابقات با هدایت ایرج رنجگر و شاهو کریمی و با حضور بازیکنان،سید محسن حسینی،سیروان شریعتی،سارو زندی،محمد جعفری خروسه،محمد میلاد شریفی و سارو کریمی در این مسابقات شرکت داشتند.

اداره کل آموزش و پرورش کردستان این موفقیت ارزشمند را به دانش آموزان ورزشکار کردستانی و تیم منتخب، مربیان، دست اندرکاران و دانش آموزان و فرهنگیان استان تبریک می گوید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار