معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کرمان:

روز جهانی قدس، تدبیر هوشمندانه و یادگار جاویدان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است

کرمان (پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کرمان، روز جهانی قدس را تدبیر هوشمندانه و یادگار جاویدان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) دانست و بر حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۶۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
روز جهانی قدس، تدبیر هوشمندانه و یادگار جاویدان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است

سید اصغر سادات حسینی در آستانه روز جهانی قدس، با صدور پیامی از  ملت شریف ایران برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

روز جهانی قدس، این تدبیر هوشمندانه و یادگار جاویدان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام‌خمینی (ره)؛ در سراسر جهان به نماد آزادی‌خواهی ملت مظلوم فلسطین تبدیل شده است و مسلمانان روزه‌دار هرساله ندای اسارت فلسطین اشغالی را فریاد می‌زنند تا جنایت ‌های صهیونیسم جهانخوار فراموش نشود.

به شهادت رساندن سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و جمعی از همرزمان ایشان و نیز درگذشته ترور دانشمندان توسط این رژیم غاصب بهترین نشانه عجز دشمنان و پیروزی چنین ملت مقتدر و مقاومی است.

اکنون علیرغم تلاش رژیم صهیونیستی برای پاک کردن مسئله فلسطین، این موضوع به نماد وحدت جهان اسلام و حق‌طلبی مبدل گشته و آرمان آزادی قدس شریف هر روز عینی‌تر و به مطالبه‌ای عمومی نه فقط در جهان اسلام که در میان تمامی دل‌های بیدار تبدیل شده است چنانکه خشم و اعتراض مردم آزاده جهان علیه کشتار بی‌رحمانه مردم را شاهد هستیم.

از این رو از عموم ملت ایران، اقوام، شخصیت ها و گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی، خصوصا جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان دعوت می کنم تا امسال نیز در این روز  سرنوشت‌ساز، بیدارگر و ظلم‌ستیز؛ پرشور و باشکوه‌تر از همیشه مشارکت نموده و صفحه زرین دیگری در تاریخ پرافتخار استکبار ستیزی، حمایت از مظلوم، وحدت و یکپارچگی ملی را در برابر چشم جهانیان به نمایش بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار