اعلام برنامه‌های آموزش و پرورش در هفته مقاومت

کرمان (پانا) - سید اصغر سادات حسینی معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان کرمان در نشست خبری کمیته فرهنگی هنری سالگرد شهادت شهید سلیمانی، برنامه‌های آموزش و پرورش در این راستا را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برنامه‌های آموزش و پرورش در هفته مقاومت

سید اصغر سادات حسینی معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش در نشست خبری که با حضور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل کتابخانه ها، مدیرکل کانون پرورش فکری و جمعی از اصحاب رسانه استان به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، برنامه های آموزش و پرورش در هفته مقاومت را تشریح کرد.

سادات حسینی گفت: برنامه های آموزش و پرورش برای چهارمین سالگرد سردار دلها از اول دی ماه شروع شده است و تا پایان هفته مقاومت که ۱٨ دی است ادامه دارد.

وی افزود: از مهم ترین برنامه ها می توان به تجمع بزرگ دختران سلیمانی در ٧ دی اشاره کرد که با حضور وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش ادامه داد: برنامه های دیگری مانند پاسخ به شبهات دانش آموزان با محوریت نقش حاج قاسم در شکست داعش، پویش به نیابت از حاج قاسم که هر دانش آموز یک کار خوب خود را نذر ایشان می کنند، پویش انشا نویسی در مورد حاج قاسم و همرزمان شهیدش، برنامه ریزی شده است.

وی افزود: یکی از برنامه هایی که وزارت آموزش و پرورش با همکاری صدا و سیما انجام داده است برنامه عمو قاسم است که از شبکه امید پخش می شود و دانش آموزان کرمانی نیز دلنوشته و پیام های صوتی و تصویری خودشان را برای این برنامه می فرستند.

لازم به ذکر است این نشست خبری با حضور اعضای کمیته فرهنگی هنری مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار