مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه:

در کرمانشاه 136 پروژه در دست احداث داریم

کرمانشاه(پانا) مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در نشست خبری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز از 136 پروژه در دست احداث خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۵۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
در کرمانشاه 136 پروژه در دست احداث داریم

نشست‌ خبری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه با حضور مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز این استان و تعدادی از خبرنگاران به میزبانی اداره نوسازی مدارس برگزار شد.

مرزبان نظری، مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه اظهار کرد: ما در استان 136 پروژه (حدود400 کلاس درس) در دست احداث داریم که ساخت چیزی نزدیک به 110 عدد از این مدارس با مشارکت خیرین بوده است؛ یعنی آماری بالای 90 درصد که این نشان دهنده‌حمایت خوب از مدرسه سازی و کار خیر در این استان است.

وی در ادامه با اشاره به همکاری خیرین اضافه کرد: در سال 1402 حدود 83 مدرسه (تقریباً 189 کلاس)‌و 171 هزار متر مربع فضای ورزشی به استان افزوده شد.

نظری افزود: در مهرماه سال جاری 37 مدرسه با یاری خداوند تحویل داده می شود که این آمار با کمک خیرین و استفاده از اعتبارات دولتی قابل افزایش است.

نظری در خصوص تعداد خیرین مدرسه ساز کرمانشاه گفت: در حال حاضر 380 خیر ثبت شده داریم که شامل 275 آقا،72 خانم و 52 مورد هم به صورت حقوقی شامل ستاد اجرایی فرمان امام، بانک ها و نهاد ها و موسسات است که در این زمینه همکاری دارند.

 

 

خبرنگار : امیرعلی مومیوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار