پیام تبریک نماینده مجلس دانش‌آموزی کشور و دبیر مجمع دانش‌آموزان استان کردستان به مناسبت روز خبرنگار

سنندج(پانا) - سوران قادری؛ نماینده مجلس دانش‌آموزی کشور، دبیر مجمع دانش‌آموزان استان کردستان و خبرنگار خبرگزاری پانا، به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۲۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک نماینده مجلس دانش‌آموزی کشور و دبیر مجمع دانش‌آموزان استان کردستان به مناسبت روز خبرنگار

متن این پیام بدین شرح است: 

«پانا یکی از رسانه‌های مرجع و شناخته‌شده کشور و استان کردستان است و در هر نقطه‌ای از استان که حضور پیدا می‌کنیم، دانش آموزان خبرگزاری پانا استان کردستان حضور فعال و چشمگیری دارند و نکته قابل توجه، اعتماد به نفس بالای این دانش‌آموزان است که این امر به جهت بستری است که مسئولین این خبرگزاری برای آن‌ها فراهم کرده است.

اقدامات و تحولات محتوایی خوبی در پانا رقم خورده است و امیدواریم این تحولات ادامه پیدا کند.

شاید سایر رسانه‌ها وظیفه و رسالت خود را تربیت نسل خبرنگار برای آینده ندانند، لیکن ما در آموزش و پرورش یک جامعه بزرگ به ظرفیت ۱۶ میلیون آینده‌ساز در اختیار داریم که بسیاری از آن‌ها مستعد کار رسانه و خبرنگاری هستند و دوست دارند در این حوزه نقش‌آفرینی کنند، که پانا این فرصت را فراهم کرده است که دانش‌آموزان بیایند و در این عرصه خطیر نقش‌آفرینی کنند. 

خبرنگار باید در کوران حوادث کوه آرامش و امنیت روانی باشد. ما با خبرنگاران بسیار زندگی می‌کنیم و در حوادث مختلف کنار آنان قرار داریم. آنها در تمامی عرصه‌ها کنار ما بودند حتی گاهی آنان از ما جلوتر هم می‌روند و در قلب حوادث یک حضور بدون استتار و اختفا دارند؛ چراکه باید مشاهده و روایت کنند. خبرنگاری عنصر فداکاری، انسانیت و عاطفه است. خبرنگار بااحساس‌ترین عضو جامعه است وگرنه خبرنگار نمی‌شد. ما عضو خنثی نمی‌بینیم. ما این‌ها را درک می‌کنیم و به این حرفه احترام می‌گذاریم‌.

شما در پانا استان کردستان علی‌رغم اینکه کار خبرنگاری را آموزش می بینید، سواد رسانه‌ای خود را نیز افزایش می‌دهید و این کار دوم شما خیلی مهم‌تر از کار اول است. 

جا دارد از اهتمام عزیزانی هم چون جناب آقای باتمانی عزیز، رئیس سازمان دانش آموزی استان کردستان و سرکار خانم باتمانی، مسئول خبرگزاری پانا استان کردستان در این خصوص تشکر ‌کنم.

آرزوی توفیق و سلامتی برای همه فعالان در حوزه خبرگزاری پانا استان کردستان که باعث افتخار نظام تعلیم و تربیت هستند را داریم.

تداوم سعادت و سرافرازی و سربلندی را برایتان آرزومندم.

سوران قادری - نماینده مجلس دانش آموزی کشور، دبیر مجمع دانش آموزان استان کردستان و دانش‌آموز خبرنگار خبرگزاری پانا»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار