کارشناس اردویی، فوق برنامه آموزش و پرورش شهرستان سمنان:

سازمان دانش‌آموزی تشکلی هدفدار در راستای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان

سمنان (پانا) - کارشناس اردویی، فوق برنامه آموزش و پرورش شهرستان سمنان با بیان اینکه سازمان دانش‌آموزی تشکلی هدفدار در راستای تربیت اجتماعی دانش آموزان است، گفت این سازمان، یکی از مهمترین مجریان پرورش دانش‌آموزان تراز انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۴۷۴۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی تشکلی هدفدار در راستای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان

علیرضا اخلاقی ضمن اشاره به تربیت اجتماعی دانش آموزان، افزود: آنان مهارت لازم برای فعالیت و حضور هدفمند در عرصه های مختلف زندگی را پیدا کرده و در آینده به فردی مسئولیت پذیر تبدیل خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه تشکل‌های دانش آموزی با هدف مشترکی حرکت می‌کنند، اظهار کرد: تشکل‌ها با مقصد و هدف یکسان اما با روش‌های متنوع، زیر چتر معاونت پرورشی فعالیت دارند.

کارشناس اردویی، فوق برنامه آموزش و پرورش شهرستان سمنان به اقدامات خبرگزاری پانا اشاره کرد و گفت: حضور فعال خبرنگاران پانا جهت پوشش خبری مراسم‌های شهرستانی، برگزاری پویش‌های مجازی ویژه دانش‌آموزان، برپایی اردوهای تفریحی و آموزشی و برگزاری دوره‌های ویژه خبرنگاران ، گوشه‌ای از برنامه‌های این تشکل است.

اخلاقی سازمان دانش‌آموزی را مکمل فعالیت‌های متنوع آموزش و پرورش برشمرد و ادامه داد: آموزش‌های غیر مستقیم مهارتی به ویژه مهارت‌های شهروندی و مهارت‌های زندگی در بستر اردوهای دانش‌آموزی و فعالیت‌های گروهی مدون و مفرح، دانش آموزان را برای زندگی طبیعی و متوازن آماده می‌کند.

وی از جمله برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی را همکاری در برگزاری اردوهای یک روزه دانست و تصریح کرد: آموزش گارد پرچم، آموزش و تشکیل گروه پیشتازان و آموزش گروهی منسجم و منظم دانش‌آموزان مقاطع مختلف، اقدامات ویژه این سازمان بوده است.

کارشناس اردویی، فوق برنامه آموزش و پرورش شهرستان سمنان با اشاره به این نکته که ورود دانش آموزان به عرصه آگاهی، خروجی خبرگزاری پانا است، اضافه کرد: خدا را شاکریم که در سالی که گذشت با اجرای برنامه های ویژه برای خبرنگاران و اجرای طرح « هر مدرسه یک خبرنگار» جمعیت زیادی وارد عرصه خبر شدند.

اخلاقی در پایان افزود: امید است که با ادامه این فعالیت های بنیادین و بستر سازی پرورش نسلی مومن، متعهد و متخصص، جهت تامین نیروی انسانی کشورمان رقم بخورد و شاهد تقویت بنیان آموزش و پرورش میهن باشیم.

دانش آموز خبرنگار: محسن امیرجان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار