حمله جدید کارلوس کی‌روش به برانکو، شفر و قلعه‌نویی: زمان عذرخواهی فرا رسیده است

تهران (پانا)- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار متنی در صفحه فیس بوکش به مخالفت سرمربی‌های لیگ برتری واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۸۱۰۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
حمله جدید کارلوس کی‌روش به برانکو، شفر و قلعه‌نویی: زمان عذرخواهی فرا رسیده است

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران پس از دیدار با الجزایر که با پیروزی 2 بر یک ایران به پایان رسید، در نشست خبری پس از پایان بازی طی درخواستی عجیب از مسئولان فدراسیون خواست که اردوی زودهنگام برای تیم ملی تدارک ببیند؛ او معتقد بود سطح آمادگی بازیکنان شاغل در لیگ برتر ایران برای حضور در جام جهانی مناسب نیست و آنها نیاز به تمرین ویژه دارند.

این درخواست کی‌روش با واکنش سرمربی‌های پرافتخار لیگ برتر مواجه شد و همانطور که خبرگزاری پانا در گزارشی نشان داد، پرافتخارترین سرمربی‌های لیگ برتر ایران شامل «برانکو ایوانکوویچ، وینفرد شفر، علی دایی، امیر قلعه‌نویی، مجید جلالی، فیروز کریمی و منصور ابراهیم‌زاده» اظهار نظر کی‌روش مبنی برای آماده نبودن بازیکنان شاغل در ایران را رد کردند.

گزارش پانا درباره واکنش پرافتخارهای لیگ برتر به درخواست کی‌روش را اینجا بخوانید

اما امروز به فاصله چند ساعت پس از دیدار تماشایی یوونتوس و رئال مادرید که با پیروزی قاطع کهکشانی‌ها و درخشش کریستیانو رونالدو به پایان رسید؛ کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران که در تاریخ باشگاه رئال مادرید بعنوان سرمربی یکی از ضعیف‌ترین دوران این باشگاه را رقم زده است با انتشار پستی در صفحه فیس بوکش موج جدیدی از حملات به سرمربی‌های لیگ برتری را آغاز کرد.

کی‌روش در فیس بوکش نوشت:

زمان عذرخواهی (فصل اول)

پس از دیدار یوونتوس و رئال مادرید، حالا برای همه واضح است که سطح لیگ ایران مثل اروپا است. سرعت، ریتم و حدت و شدت دو لیگ بسیار شبیه به هم هستند. سطح آمادگی بازیکنان و نمایش آنها دقیقا مثل هم هستند. زمان آن رسیده که از فوتبال دوستان ایرانی؛ به خصوص سه تنور(برانکو، قلعه نویی و شفر) برای دیدگاه و نظرات اشتباهم عذر بخواهم.

من همچنین باید عذرخواهی فروتنانه خود را از بازیکنان تیم ملی ابراز دارم.

من معتقد بودم که جنگیدن برای یک برنامه آماده سازی مشخص برای ایجاد موقعیت آماده سازی بهتر، ساختن تیم قابل و رقابت در جام جهانی با توجه به این ظرفیت درخشان وظیفه من است.

حالا زمان عذرخواهی از بازیکنان تیم ملی است زیرا آنها نیازی به یک برنامه ویژه برای آماده سازی در راه جام جهانی ندارند و ما برای رویارویی با رونالدو، ایسکو و دیگر بازیکنان آماده هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار