والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال پسر آسیا ۲۰۲۴ ؛

خیز بلندقامتان والیبال ایران برای قطع نوار قهرمانی سامورایی‌ها

تهران (پانا) - تیم ملی والیبال نوجوانان ایران امروز در مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی زیر 18 سال پسر آسیا به مصاف ژاپن می‌رود.

کد مطلب: ۱۴۹۱۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
خیز بلندقامتان والیبال ایران برای قطع نوار قهرمانی سامورایی‌ها

مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 18 سال پسر آسیا 2024 امشب سیزدهم مرداد با دو دیدار در منامه بحرین پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از ساعت 19:30 دقیقه در این چارچوب به مصاف ژاپنی می‌رود که در سه دوره گذشته این مسابقات قهرمان شده است و شکست سامورایی‌ها کار آسانی نیست.

شاگردان عادل غلامی با راه‌یابی به مرحله نیمه‌نهایی موفق به کسب سهمیه جهانی سال آینده شدند و به مهمترین و اولین هدف فدراسیون والیبال ایران در این رده سنی دست یافتند و در ادامه مسابقات نیز تلاش خود را برای ارائه بهترین نمایش از والیبال ایران خواهند کرد، اما جدال با قهرمان سه دوره گذشته این مسابقات کار آسانی برای ملی‌پوشان جوان کشورمان نخواهد بود.

نکته مهمتر آماری این تقابل، تلاش نوجوانان برای جبران شکست از ژاپن در شهرهای تبریز و تهران در سال‌های 2018 و 2022 است که در سال 2018 و قهرمانی این رده سنی در دیدار نیمه‌نهایی مغلوب ژاپن شدند و از راه‌یابی به فینال بازماندند و در قهرمانی نوجوانان پسر 2022 آسیا در تهران تیم ایران در فینال و در سالن فدراسیون مغلوب ژاپن شدند و به نایب قهرمانی اکتفا کردند.

از سوی دیگر آخرین برد تیم ایران در این رده سنی برابر ژاپن در رقابت‌های قهرمانی آسیا به سال 2014 برمی گردد که ملی‌پوشان نوجوان کشورمان، با شکست سامورایی‌ها قهرمان قاره کهن شدند و حال بعد از 11 سال امیدوارند، دوباره موفق به کسب پیروزی مقابل نماینده سرزمین آفتاب تابان شوند.

جدال امروز نوجوانان والیبال ایران با ژاپن را حساس‌ترین مسابقه این دوره از رقابت‌ها در بحرین است و این دیدار را فینال زودرس نامید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار