سرمربی کره‌ای تیم والیبال زنان ایران:

تیم ملی والیبال زنان ایران باید مانند یک خانواده باشد

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران خطاب به دختران والیبال ایران گفت انتظار دارد به او کمک شود تا مانند یک خانواده در کنار هم موفق شوند زیرا او می‌خواهد سریع‌تر برنامه‌هایش را عملی کند.

کد مطلب: ۱۴۸۹۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تیم ملی والیبال زنان ایران باید مانند یک خانواده باشد

رئیس فدراسیون والیبال امروز نشستی با سرمربی جدید تیم ملی والیبال زنان ایران داشت و قرارداد همکاری «لی دو هی» به صورت فیزیکی از سوی سید میلاد تقوی و این سرمربی امضاء شد.

«لی دو هی» پس از امضای این قرارداد در گفت‌وگویی اظهار کرد: پس از ملاقات با تقوی، کار من به عنوان سرمربی به صورت جدی آغاز شد. قرار است بازیکنانی را با تلاش بیشتر آموزش دهم. دو روز است که به ایران آمدم و خیلی دوست دارم بازیکنان را از نزدیک ملاقات کنم و ببینم در چه سطحی هستند.

وی درخصوص برنامه‌هایش خاطرنشان کرد: می‌خواهم برنامه‌هایی را که در ذهن دارم را هرچه سریعتر عملی کنم. انتظار زیادی از ورزشکاران دارم. ایران در سطح ورزش بین‌الملل خوش درخشیده و بازیکنان ایرانی در یک بازه زمانی کوتاه، می‌توانند به موفقیت برسند. امسال در سایت یوتیوب مسابقات زیر ۱۶، ۱۸ و ۲۰ سال دختران را تماشا کردم و براساس آن ویدیوها نسبت به سطح کیفی بازی بازیکنان ایران آشنا شدم. آن‌ها نیاز به آموزش تکنیک‌های بیشتری دارند.

لی ادامه داد: تکنیک‌های اولیه بازیکنان را به روز کرده و تمام ضعف‌های تکنیکی بازیکنان را برطرف خواهم کرد.

وی درباره کیفیت تیم ملی والیبال مردان بزرگسال هم عنوان کرد: تیم ملی مردان در سطح بسیار بالایی در آسیا و جهان قرار دارد و حتی از کشور کره جنوبی هم خیلی بهتر است. ایرانی‌ها از قدرت بدنی بهتری نسبت به آسیای شرقی برخوردارند و انتظار می‌رود بهتر عمل کنند. در تیم ملی زنان با بهبود تکنیک‌هایی که در آن‌ها ضعیف هستند، تلاش می‌کنم این تیم را به موفقیت و مراحل بالاتر برسانم. در بازه زمانی کوتاه مدت این موضوع کمی غیر ممکن به نظر می‌رسد اما تلاش می کنیم بازیکنان را خیلی سریع‌تر به سطح بالا برسانیم.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان خطاب به بازیکنان ایران گفت: خیلی سخت و قدرتمندانه با هم این کار را انجام می دهیم و موفق می‌شویم. خیلی از شما ممنونم و انتظار دارم به من کمک کنید تا مانند یک خانواده در کنار هم موفق شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار