یوزها بر بام قاره کهن؛ ایران قهرمان تور آسیایی والیبال ساحلی تیانجین شد

تهران (پانا) - تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست تایلند، قهرمان تور آسیایی تیانجین شد.

کد مطلب: ۱۴۸۷۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
یوزها بر بام قاره کهن؛ ایران قهرمان تور آسیایی والیبال ساحلی تیانجین شد

مرحله نهایی تور آزاد آسیایی تیانجین امروز ۲۴ تیر در چین پیگیری شد که تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری و علیرضا آقاجانی) با پیروزی ۲ بر صفر تایلند قهرمان شد.

ملی‌پوشان کشورمان در دو ست متوالی ۲۲ بر ۲۰ و ۲۱ بر ۱۸ تایلندی‌ها را شکست دادند تا مقام نخست این تور را از آن خود کنند.

ساحلی‌بازان در مجموع ۷ دیدار را در مراحل مختلف مسابقات تور آزاد آسیایی تیانجین پشت سر گذاشتند. در مرحله مقدماتی هنگ کنگ دو، چین و استرالیا را شکست دادند و در مرحله حذفی با غلبه بر ژاپن راهی مرحله یکم چهارم نهایی و با غلبه بر استرالیا راهی نیمه نهایی شد. پورعسگری و آقاجانی در نیمه نهایی، با شکست میزبان راهی فینال شدند و در ادامه با غلبه بر تایلند، بدون شکست و با اقتدار به عنوان قهرمان این تور آزاد معرفی شدند.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) نایب قهرمانی تور آسیایی سامیلا (۲۵ تا ۲۸ فروردین) و قهرمانی تور آسیایی نووالی فیلیپین که ۱۶ تا ۱۹ فروردین برگزار شد را نیز در گنجینه افتخارات خود در سال ۱۴۰۳ دارند و این سومین حضور دو بازیکن ساحلی در فینال مسابقات، در یک سال اخیر بوده است.

عباس پورعسگری و علیرضا آقاجانی ۶ جام متوالی در مدت ۱۱۰ روز به دست آوردند تا اقتدار خود را در مسابقات داخلی و خارجی نشان دهند.

عبدالرئوف بستگانی و رحمان رئوفی به عنوان مربی ملی پوشان را در این مسابقات همراهی می‌کنند و نادر انصاری به عنوان سرپرست داوران در این تور انجام وظیفه می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار