رئیس فدراسیون تیراندازی در گفت‌وگو با پانا:

هیچ راهی بهتر از خدمت به جامعه و ملت نیست

شهداعِندَ رَبِّهِم یُرزَقون هستند

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه شهداعِندَ رَبِّهِم یُرزَقون هستند، گفت شهدای تاریخ انقلاب اسلامی و به ویژه شهدای عزیز خدمت، به ویژه رئیس جمهورشهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی به این درجه رسیدند و به لقاءالله و راه امام حسین(ع) پیوستند.

کد مطلب: ۱۴۷۸۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
هیچ راهی بهتر از خدمت به جامعه و ملت نیست

مرتضی قربانی در گفت‌وگو با پانا در ایام ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و در سالروز قیام 15 خرداد، اظهار کرد: «شهدا در قهقهۀ مستانه‌شان و در شادی وصولشان ‌‌عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون‎‌اند. بالاترین، عزیزترین و محکم‌ترین سند و جایگاه وعظمت شهدا در قرآن کریم آمده است.»

قربانی تأکید کرد: «کسی که به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود به بالاترین درجه عرفان و معرفت می‌رسد، شهدای تاریخ انقلاب اسلامی و به ویژه شهدای عزیز خدمت، به ویژه رئیس جمهورشهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی به این درجه رسیدند و به لقاءالله و راه امام حسین(ع) پیوستند. »

رئیس فدراسیون تیراندازی بیان کرد: «هیچ راهی بهتر از خدمت به جامعه و ملت نیست. خدمت بالاترین مقام را در پیشگاه خداوند متعال دارد.»

قربانی با اشاره به اینکه بیشترین ارزش را خداوند متعال برای کسی قائل است که عملش صالح و کلامش طیب باشد، تصریح کرد: «کسی که دروغ بگوید از شهادت به دور است. کسی که غیبت کند از شهادت و واقعیت‌ها فاصله بسیار زیادی دارد.»

وی ادامه داد: «لذا کسانی که به شهادت می‌رسند، ‌‌عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون هستند. خدا خدمت سیدالشهدای خدمت رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی را قبول کند، زمانی که در قوه قضاییه حضور داشت و تا زمان شهادت در راه خدمت، برای خدمت به نظام و انقلاب و مردم ایران سر از پا نشناخت و تلاش کرد. این وضوع در عمل به منصه ظهور رسیده است.»

رئیس فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه خداوند متعال با شهادت، از عملکرد رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی تشکر کرد، گفت: «عملکرد سیدالشهدای مقاومت بیانگر این واقعیت است، نمی‌توان حقیقت را انکار کرد.»

قربانی با تأکید بر اینکه این راه راه امام حسین(ع) است و هیچگاه گُم نخواهد شد، اضافه کرد: «این مسیر راه پیامبر گرامی اسلام(ص)، ائمه اطهار(ع) و حضرت خدیجه(س) و حضرت زهرا(س) است.»

رئیس فدراسیون تیراندازی افزود:«باید خداوند متعال را شاکر باشیم که این توفیق را به ما داده است، تا در نظام جمهوری اسلامی خدمت کنیم، امیدواریم پایان عمر ما با شهادت در راه خودش رقم بخورد و خداوند متعال گناهان ما را ببخشد و سیئات ما را ببخشد.»

آینده سازان این مملکت مراقب حق الناس باشید

قربانی در توصیه‌ای به دانش آموزان، نوجوانان و جوانان، گفت: «آینده سازان این مملکت مراقب حق الناس باشید، حق الناس از خانه،مدارس، محل خدمت تا جامعه شروع می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار