هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال؛ شکست خانگی سپاهان مقابل پیکان

تهران (پانا) - تیم فوتبال پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی از سد میزبانش سپاهان گذشت.

کد مطلب: ۱۴۶۲۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال؛ شکست خانگی سپاهان مقابل پیکان

‌دیدار تیم‌های سپاهان و پیکان تهران از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با قضاوت حسین زمانی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ به ۲ پیکان به پایان رسید.

شاگردان مورایس خیلی زود در دقیقه ۴ موفق شدند دروازه پیکان را باز کنند. در شرایطی که ناصری دروازه‌بان پیکان قصد داشت توپ را از محوطه جریمه دور کند، فرشاد احمدزاده به موقع خود را مقابل این ضربه قرار داد تا پس از برخورد به او توپ وارد دروازه پیکان شود.

در ادامه شاگردان عنایتی موفق شدند خیلی زود به بازی برگردند و گل تساوی را در دقیقه ۱۶ به ثمر رساندند. ضربه محمد حسین فلاح بعد از برخورد به پای سیاوش یزدانی تغییر جهت داد و در زاویه بسته از خط دروازه سپاهان عبور کرد.

کامبک پیکان در دقیقه ۴۵ و پیش از پایان نیمه نخست کامل شد. باز هم نفوذ محمد حسین فلاح از جناح راست خط دفاعی سپاهان با یک شوت همراه شد و ضربه این بازیکن به شکل عجیبی با اشتباه پیام نبازمند تبدیل به گل دوم پیکان شد.

کار برای سپاهان در دقیقه ۵۰ سخت‌تر شد. برایان دابو بعد از خطا بر روی حامد پاکدل با سخت‌گیری توسط داور با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد. تنها چهار دقیقه بعد سپاهان به بازی برگشت، ارسال رامین رضاییان در محوطه جریمه با ضربه سر رضا اسدی همراه شد و یک‌بار دیگر اشتباه ناصری باعث شد تا گل دوم سپاهان به ثمر برسد.

این پایان کار نبود و پیکان موفق شد یک‌بار دیگر در دقیقه ۷۴ گل سوم را به ثمر برساند. اشتباه مدافعین سپاهان در آفسایدگیری باعث شد تا پاکدل در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و ضربه این بازیکن با واکنش نیازمند همراه شد و در برگشت علی قربانی موفق شد دروازه خالی سپاهان را باز کند.

در ادامه فشار حملات سپاهان برای جبران نتیجه خاصی نداشت و این دیدار با برتری ۳ بر ۲ پیکان به پایان رسید و این تیم بعد از ۱۲ هفته در لیگ برتر فوتبال موفق شد به برتری دست پیدا کند.

با این شکست سپاهان ۳۱ امتیازی شد و با دو بازی عقب افتاده در مکان پنجم باقی ماند؛ شاگردان عنایتی هم با این پیروزی ۱۷ امتیازی شدند و در مکان سیزدهم جای گرفتند. 

جمعه ۱۸ اسفند؛ سپاهان – پیکان - ساعت: ۱۶

ورزشگاه نقش جهان اصفهان

تیم داوری: حسین زمانی، امید افخمی، مرتضی یوسف شهریاری، فرزاد منصوری/ ناظر: محسن قهرمانی

ترکیب سپاهان برابر پیکان

پیام نیازمند (۴۶-نیما میرزازاد)، سیاوش یزدانی (۶۵-هادی محمدی)، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، بریان دابو، امید نورافکن، رضا اسدی، علی اصغر اعرابی (۸۱-عیسی عباس)، فرشاد احمد‌زاده (۸۱-محمد کریمی)، شهریار مغانلو (۷۳-رضا شکاری)

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب پیکان برابر سپاهان

محمد ناصری، محمد ستاری، مبین دهقان (۲۹ دانیال جهانبخش)، علی اکبر رنجبر (۴۶-فرشید اسماعیلی)، ایمان اکبری، محمدحسین فلاح، غلام ثابت‌ایمانی (۹۰+۳-علی اصغر صادقی)، سامان نریمان‌جهان، جواد آزاده، حامد پاکدل (۹۰+۳-امیر شهیم)، علی قربانی (۸۵-ابراهیم صالحی)

سرمربی: رضا عنایتی

کارت زرد: شهریار مغانلو (۴+۴۵) از سپاهان و فرشید اسماعیلی (۵۰) از پیکان

کارت قرمز: برایان دابو (۵۰) از سپاهان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار