مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان:

تقدیر از معلمان، وظیفه عمومی است

همدان (پانا) - در حاشیه آیین تقدیر از معلمان و مدیران نمونه کشوری و استانی، مدیر کل آموزش و پرورش همدان چنین مراسمات را زمینه ساز ایجاد فرهنگ تقدیر از معلم دانست.

کد مطلب: ۱۴۷۲۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از معلمان، وظیفه عمومی است

رسول شیدایی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا ضمن گرامیداشت هفته معلم عنوان کرد: بعد از ابلاغ دستورالعمل انتخاب معلم برتر به سراسر استان، با مشارکت ۵۳ درصدی از همکاران محترم در طرح مذکور روبرو بودیم که سرانجام، ۵۹ نفر از این عزیزان راه یافته به مرحله استانی و ۹ نفر از فرهنگیان نیز به مرحله کشوری راه یافتند.

وی در ادامه از اهداف این مراسم گفت: هدف از برگزاری آیین تقدیر از معلمان، تجلی جلوه‌های معلم و قله‌سازی آن در ابعاد مختلف به شمار می‌رود که همین امر باعث ایجاد بحث رقابتی بین معلمان می‌شود و تلاش به پیشبرد اهداف نظام آموزشی را می‌توان نتیجه چنین رقابت‌هایی دانست.

مدیر کل آموزش و پرورش همدان ضمن اشاره به سند تحول آموزش و پرورش افزود: خوشبختانه در راستای اجرای سند تحول و در طرحی که مزین شده به نام شهید سلیمانی، شاهد ایجاد ۷۹ زمین چمن برای دانش‌آموزان عزیزمان در طول ۲ سال از دولت سیزدهم بودیم که به سرانه ورزشی دانش آموزی استان، به ازای هر دانش‌آموز ۱۵ سانتی‌متر، اضافه شد.

شیدایی ضمن اشاره به دیدار فرهنگیان استان با مقام معظم رهبری گفت: خوشبختانه افتخاری نصیب جامعه فرهنگی استان شد که به همراه چندی تن از فرهنگیان عزیز، افتخار دیدار با مقام معظم رهبری داشتیم که همین دیدار زمینه ساز وقوع بسیاری از برنامه‌های جاری هفته تکریم مقام شامخ معلم شد.

وی در ادامه گفت: تلاش مجموعه آموزش و پرورش استان بر آن است که طبق بیانات حضرت آقا در دیدار با فرهنگیان سراسر کشور، تجلیل از مقام معلم به یک فرهنگ تبدیل شود و سعی کنیم این فرهنگ را در بین نسل‌های آینده، عمومی سازی کنیم.

شیدایی از سری برنامه‌های هفته گرامیداشت معلم خبر داد: دیدار همکاران فرهنگی با خانواده‌های شهدا، غباروی گلزار شهدا و برگزاری جشن‌های قدردانی از مقام معلم، از سری برنامه‌های تبیین شده آموزش و پرورش در سراسر استان به شمار می‌رود.

دانش‌آموز خبرنگار: محمد جواد فرمان‌پور

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار