مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

تسهیلات ویژه فرهنگیان در دولت سیزدهم ۲۵ درصد افزایش یافت

هرمزگان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: سرانه اعتبارات سالانه جهت اعطای تسهیلات ویژه فرهنگیان در دولت‌سیزدهم 25 درصد افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۴۸۴۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تسهیلات ویژه فرهنگیان در دولت سیزدهم ۲۵ درصد افزایش یافت

به گزارش پانا از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ محمد قویدل در بیان دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه رفاهیات فرهنگیان استان بیان کرد: در دولت سیزدهم، سرانه اعتبارات سالانه جهت اعطای تسهیلات ویژه فرهنگیان ۲۵ درصد افزایش یافته و تسهیلات قرض‌الحسنه و ضروری به بیش از ۱۷ هزار فرهنگی استان اعطا شده است. 

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم، تأمین مسکن برای فرهنگیان هرمزگانی در دستور کار قرار‌ گرفت و پروژه‌های مسکن ملی ویژه فرهنگیان از جمله پروژه‌های ۳۲۰ واحدی در بندرعباس و ۱۶۰ واحدی در حاجی‌آباد، بندرلنگه و سیریک با شتاب بالایی در حال ساخت و تکمیل شدن هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به تجهیز درمانگاه فرهنگیان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ۸۰ میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز درمانگاه‌ سرمایه‌گذاری شده است.

قویدل عنوان کرد: اعتبارات ویژه جهت تجهیز مدارس و هنرستان‌ها افزایش یافته و ساخت و توسعه کلاس‌های درس و ایمن‌سازی ساختمان مدارس نیز در دستور کار قرار گرفته‌است. برگزاری جلسات منظم برای رسیدگی به فضاهای آموزشی فرسوده و اقدامات در حوزه مدیریت بحران، تخریب و بازسازی فضاهای آموزشی و ارتقاء امنیت اداری نیز از دیگر اقدامات مهم این دوره بوده است.

وی گفت: اجرای رتبه‌بندی ۲۷ هزار نفر از معلمان و افزایش امتیازات مربوط به حق عائله‌مندی و اولاد نیز از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش استان هرمزگان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار