استاندار مرکزی:

پرواز اربعین از فرودگاه اراک برقرار شد

مرکزی (پانا) - استاندار مرکزی گفت در پی رایزنی‌ها و جلسات متعدد فنی و کارشناسی و اقداماتی که طی ۲ سال گذشته در راستای تکمیل زیرساخت‌ها و تجهیز فرودگاه اراک صورت گرفت با مساعدت سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت ایران ایرتور، پرواز اربعین از فرودگاه اراک انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۹۱۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
پرواز اربعین از فرودگاه اراک برقرار شد

به گزارش روابط عمومی استانداری مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه اظهار کرد: در پی رایزنی‌ها و جلسات متعدد فنی و کارشناسی و اقداماتی که طی ۲ سال گذشته در راستای تکمیل زیرساخت‌ها و تجهیز فرودگاه اراک صورت گرفت با مساعدت سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت ایران ایرتور، پرواز اربعین از فرودگاه اراک انجام خواهد شد.

استاندار مرکزی ادامه داد: انجام پرواز رفت و برگشت اراک - بغداد در ایام اربعین، نهایی شده و جزئیات آن به زودی توسط فرودگاه شهدای اراک اطلاع‌رسانی می‌شود.

مخلص‌الائمه با اشاره به آمادگی فنی و زیرساختی فرودگاه اراک برای تداوم پروازهای عتبات خاطرنشان کرد: پیگیری‌ها برای برقراری پرواز اربعین از فرودگاه اراک به نجف نیز ادامه دارد و رایزنی‌هایی در این رابطه صورت گرفته است.

وی همچنین به ازسرگیری پروازهای اراک به مشهد مقدس و بالعکس اشاره کرد و افزود: این خط هوایی نیز طرف روزهای آینده برقرار و با توجه به توافقات صورت‌گرفته با شرکت هواپیمایی ایران ایرتور، تداوم خواهد داشت. ضمن اینکه پروازهای رفت و برگشت به عسلویه نیز به‌صورت مرتب از این فرودگاه در حال انجام است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه فرودگاه اراک به‌عنوان تنها فرودگاه کشور دارای مجوز ارائه خدمات هندلینگ است، گفت: همه نوع هواپیما می‌تواند در فرودگاه شهدای اراک، نشست و برخاست داشته باشد و این فرودگاه به‌صورت ۲۴ ساعته فعال و آماده افزایش پرواز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار