راهپیمایی سالروز قیام 15 خرداد در خاستگاه انقلاب اسلامی

قم (پانا) - مردم ولایتمدار و انقلابی قم، پایتخت و خاستگاه انقلاب اسلامی، امروز با شرکت در راهپیمایی سالروز قیام خونین 15 خرداد با آرمان‌های بلند امامین انقلاب و شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

کد مطلب: ۱۴۷۹۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی سالروز قیام 15 خرداد در خاستگاه انقلاب اسلامی

مردم ولایتمدار و انقلابی قم، امروز در شصت‌ویکمین سالروز قیام خونین 15 خرداد با برپایی راهپیمایی، این روز را گرامی داشته و با آرمان‌های بلند امامین انقلاب و شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی یوم‌الله 15 خرداد در حالی که نیمه سومین ماهِ نخستین فصل سال، یکی از گرم‌ترین روزهای شبه‌تابستان را تجربه می‌کردند با شور و نشاط انقلابی و در پاسداشت نقطه آغاز نهضت امام خمینی(ره) در مقابل بیت تاریخی حضرت امام(ره) در میدان روح‌الله در محله قدیمی یخچال قاضی، تجمع کردند.

در زمان کوتاهی به جمعیت راهپیمایان افزوده شد و اجرای گروه سرود دانش‌آموزی و نیز طنین شعارهای انقلابی در حمایت از رهنمودهای روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرقد مطهر حضرت امام(ره) مبنی بر اهمیت انتخاب اصلح بر شور و هیجان راهپیمایی افزود.

در بین راهپیمایان امروز، همه اقشار از ریش‌سفیدان و شاهدان جریان 15 خرداد سال 42 گرفته تا کودکان و نوجوانانی که به همراه والدین خود تصاویر شهدای خدمت و امامین انقلاب و پرچم‌های مقاومت را به دست گرفته بودند، حضور داشتند و همه آمده بودند تا دِین خود نسبت به شهدا و حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را ادا کنند.  

راهپیمایان با سلامی خالصانه بر سیدالشهدا(ع) حرکت خود را از بیت تاریخی حضرت امام(ره) آغاز کرده و در طول مسیر تا حرم مطهر حضرت معصومه(س)، یکپارچه فریادهای ضداستکباری، ضدصهیونیستی و حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مردم مظلوم غزه سر می‌دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سخنران مراسم پایانی راهپیمایی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) بود.

احمد حاجی‌زاده (معاون سیاسی - امنیتی استانداری قم)، سردار مهدی کبیری‌پور (جانشین فرماندهی سپاه استان)، آیت‌الله محسن اراکی (عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه)، روسای شورای اسلامی استان و شهر قم و جمعی از مدیران استانی از جمله مدیران کل آموزش و پرورش، کتابخانه‌های عمومی استان و ... نیز همراه با اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز حضور داشتند.

خبرنگار : ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار