آغاز اکران « بلوک 9 خروجی2» پس از چهار سال

رونمایی از پوستر فیلم

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «بلوک 9 خروجی2» ساخته علیرضا امینی به تهیه کنندگی محمدرضا شریفی نیا پس از 4سال توقیف از امروز اکران خود را آغاز می کند.

کد مطلب: ۸۰۰۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اکران « بلوک 9 خروجی2» پس از چهار سال

به گزارش مشاور رسانه ای این فیلم؛ «بلوک9 خروجی2»دومین فیلمی است که توانسته، نظر اعضای شورای پروانه نمایش را بدست آورد و با پذیرش رده بندی سنی پروانه نمایش خود را دریافت کند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زن و شوهرى که مدتى هست از هم جدا شده اند، دختری دارند که بر اثر حادثه اى دچار شوک شده و دیگر قادر به حرف زدن نیست. دکتر معالج وى براى برطرف شدن این مشکل تجویز مى کند پدر و مادر و فرزند براى مدتى با هم و در کنار هم، مانند سابق زندگى بدون تشنج و بحث و دعوا داشته باشند تا مشکل فرزند حل شود ، این ماجرا زندگى زن و شوهر را وارد چالش هاى جدیدى مى کند تا در نهایت ..

امیر جعفری‌، پانته‌آ بهرام‌، حمیدرضا آذرنگ‌، الهام کردا‌، شبنم مقدمی‌، پروین ملکی‌، حسام حمیدی‌، هانی خرم، ملیکا پارسا‌ ، سیاوش جعفری و با هنرمندی ستایش محمودی‌ بازیگران «بلوک 9 خروجی 2» هستند .

علیرضا امینی از کارگردانان جوان سینمای ایران است که آثار تحسین شده ای همچون «استشهادی برای خدا» و «هفت دقیقه تا پاییز» را در کارنامه هنری خود دارد .
«انتهای خیابان هشتم» از دیگر ساخته های امینی در اکران عمومی با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد .
طراحی پوستر فیلم توسط محمدرضا شریفی نیا و روزبه کلباسی انجام شده است و پخش آن را دفتر درخشان آفتاب عالمتاب به مدیریت امیر سماواتی برعهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار