با حضور آرش خوشخو؛

داستان‌‌هایی از نسبیت انیشتین و بازگشت گذشته در پاتوق نوزدهم

تهران (پانا) - فیلم‌های کوتاه «ماهی»، «زیرِ دَه»، «ایز»، «کرم‌چاله» در نوزدهمین جلسه از نهمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روی پرده سینما بهمن می‌روند و در ادامه با حضور، نویسنده و منتقد سینما نقد و بررسی می‌شوند.

کد مطلب: ۱۴۹۳۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
داستان‌‌هایی از نسبیت انیشتین و بازگشت گذشته در پاتوق نوزدهم

به‌‌گزارش روابط‌‌‌‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نوزدهمین جلسه از نهمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز یک‌شنبه21 مردادماه 1403 با نمایش 4 فیلم کوتاه در پردیس سینمایی بهمن برگزار خواهد شد.

در این جلسه از فصل نهم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های‌ کوتاه «ماهی» به کارگردانی حدیث جان‌بزرگی، «زیرده» به کارگردانی حسین فلاح‌آبادی، «ایز» به کارگردانی وحید معصومی سرای «کرم‌چاله» به کارگردانی سید احسان طالقانی، روی پرده خواهند رفت.

آرش خوشخو، نویسنده،منتقد و روزنامه‌نگار سینمایی کارشناس این جلسه از پاتوق فیلم کوتاه خواهد بود که پس از اکران آثار با کارگردان‌های فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده به گفت‌وگو می‌نشیند و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

محمد صابری، به عنوان مجری‌کارشناس برنامه حضور خواهد داشت.

«ماهی» به نویسندگی و کارگردانی حدیث جان‌بزرگی و تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان ایران و حدیث جان بزرگی، داستان مرد جوانی است که سرگردان در خیابان‌های شهر رانندگی می‌کند و هربار مسافرانی سوار ماشینش می‌شوند که متعلق به زندگی گذشته او هستند.

«زیرِ دَه» به نویسندگی و کارگردانی حسین فلاح آبادی و تهیه‌کنندگی علیرضا خدادادیان و حسین فلاح آبادی درباره دختر نوجوانی است که در تلاش است رتبه کنکورش زیر ده شود.

«ایـز» به نویسندگی و کارگردانی وحید معصومی سرایی و تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان و وحید معصومی سرای، روایتی است از الناز؛ دختری که از خانواده فرار کرده و با دوست پسرش به مسافرخانه‌ای قدیمی در دل جنگل می‌روند و در آنجا دچار مشکلاتی می‌شوند.

«کرم‌چاله» به نویسندگی فردین انصاری، کارگردانی سید احسان طالقانی و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران و کانون هنر و رسانه گراف روایتی از فُرم و ساختارِ زندگی کاوه و کتایون است که تحت تاثیر نظریه نسبیت عام انیشتین قرار می‌گیرد. آنها برای درمان افسردگی خود به مطب دکتر می‌روند اما در واقع وارد یک کرمچاله فضایی می‌شوند و داستان زندگی آن‌ها دست‌خوش تغییراتی می‌شود.

نوزدهمین جلسه فصل نهم پاتوق فیلم کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز – پخش رویش، یک‌شنبه‌ 21 مردادماه 1403 ساعت 15 در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

خواهش‌مندیم مخاطبانی که در هفته‌های گذشته پاتوق فیلم کوتاه تهران حضور داشته‌اند، حتما کارت عضویت باشگاه مخاطبان (پاتوق فیلم کوتاه) را همراه خود داشته باشند.

حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار