فراخوان پویش ملی «کتاب من، صدای تو» منتشر شد

تهران (پانا) - فراخوان پویش ملی «کتاب من، صدای تو» با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی جهت مشارکت عموم علاقه‌مندان به کتاب توسط انتشارات علمی و فرهنگی و شرکت فرهنگ فیلم تهران منتشر شد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان پویش ملی «کتاب من، صدای تو» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی شرکت انتشارات علمی و فرهنگی، شرکت «فرهنگ فیلم تهران» با حمایت «انتشارات علمی و فرهنگی» پویش سراسری «کتاب من، صدای تو» را برگزار می‌کند.

این پویش که با هدف ترویج کتابخوانی و استفاده از ظرفیت‌های چندرسانه‌ای در بسط مفاهیم مکتوب و جذاب‌سازی و ارائه محتوا برای نسل‌ جدید طراحی شده، از مخاطبان خود دعوت می‌کند تا با خوانش بخشی از کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی به عنوان قدیمی ترین و پرتیراژترین ناشر مدرن ایرانی با سابقه ۷۰ ساله در حوزه نشر به انتخاب خود، ویدیوکلیپ‌هایی تهیه و در صفحات فضای مجازی خود بارگذاری کنند.

متن فراخوان این رویداد فرهنگی به شرح زیر است:

مقدمه:

حتما شما هم دوست دارید برای دیگران کتاب بخوانید یا کتابی را با صدای خودتان به عزیزانتان هدیه کنید… پویش «کتاب من، صدای تو» که به همت شرکت "فرهنگ فیلم تهران" و با حمایت "انتشارات علمی و فرهنگی" برگزار می‌شود، با هدف ترویج کتابخوانی و استفاده از ظرفیت‌های چندرسانه‌ای در بسط مفاهیم مکتوب و جذاب‌سازی و ارائه محتوا برای نسل‌ جدید این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای شرکت در این پویش ملی می‌توانید در مدت زمان ١-٣ دقیقه از یکی از ٥٠٠٠ کتاب انتشارات علمی و فرهنگی را که طی ٧٠سال گذشته چاپ شده است، بخوانید و ویدئوی آنرا در فضای مجازی شخصی خود منتشر کنید.

پویش «کتاب من، صدای تو» برای فضای مجازی و به طور ویژه اینستاگرام طراحی شده است.

ضوابط و مقررات:

*علاقه‌مندان به شرکت در پویش باید ویدیوکلیپ‌های تهیه شده از خوانش کتابهای انتشارات علمی و فرهنگی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و با تگ کردن صفحه شرکت فرهنگ فیلم تهران با شناسه کاربری @farhang_film در این رویداد سراسری اعلام حضور نمایند.

* *شرکت کنندگان در انتخاب موضوعات کتب آزادند؛ اما کتاب یا کتبِ مورد نظر شرکت کنندگان برای تهیه ویدیوکلیپ الزاما باید از فهرست کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی انتخاب شده باشد.

*ویدیوکلیپ‌های ضبط شده باید دارای مدت زمان حداقل یک و حداکثر سه دقیقه باشند.

*هر شرکت کننده مجاز است حداکثر تا ۵ ویدیوکلیپ از خوانش ۵ کتاب مختلف را به دبیرخانه پویش ارسال کند.

*محدودیت سنی برای متقاضیان حضور در این پویش از سوی دبیرخانه در نظر گرفته نشده است.

*تصاویر باید به صورت افقی فیلمبرداری شده و همزمان در قالب پست و استوری در صفحه اینستاگرام شرکت کننده بارگذاری شود.

*ذکر نام و نام خانوادگی شرکت کننده، عنوان کتاب، صفحه یا بخش‌های منتخب کتاب جهت خوانش در ابتدای ویدیو ضروری است و عدم برخورداری از این بخش به منزله کنار گذاشته شدن ویدیوی ارسالی از رقابت پویش محسوب می‌شود.

*ویدیوکلیپ‌هایی که از کتب همسان با کتابهای انتشارات علمی و فرهنگی اما متعلق به دیگر نشرها تهیه شده باشند، در داوری شرکت داده نخواهند شد.

*ویدیوکلیپ‌ها می‌توانند توسط تلفن‌های همراه، دوربین‌های خانگی و ساده یا دوربین‌های حرفه‌ای ضبط شوند.

جوایز:

گفتنی است علاوه بر ایجاد فرصت حضور در دوره‌های گویندگی رایگان شرکت فرهنگ فیلم تهران و عقد قرارداد با انتشارات علمی و فرهنگی به عنوان گوینده کتب صوتی برای ١٠ شرکت کننده اول، به همگی این افراد جایزه نقدی و عضویت باشگاه طلایی مخاطبان انتشارات علمی فرهنگی تعلق خواهد گرفت.

تقویم برگزاری:

آغاز فرآیند ثبت نام: ۱۵ مهر ۱۴۰۲

آخرین مهلت ثبت نام: ۱۴ آبان ۱۴۰۲

آغاز انتخاب و داوری آثار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲

اختتامیه: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ همزمان با روز کتاب و کتابخوانی

نشانی دبیرخانه:

تهران، خیابان آفریقا، نرسیده به چهارراه شهید حقانی، کوچه علمی و فرهنگی(کمان)، پلاک۲۵، انتشارات علمی و فرهنگی.

کدپستی: ۱۵۱۸۷۳۶۳۱۳

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار