استفاده از ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی برای رفع مشکلات استان

شیراز (پانا) - استاندار فارس گفت: برای پیشرفت و رفع مشکلات باید از ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی استفاده کرد، همچنین با کمک بخش خصوصی می‌توان کارهای بزرگی را به سرانجام رساند.

کد مطلب: ۸۵۲۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی برای رفع مشکلات استان

اسماعیل تبادار در نشست با مسئولان و مردم شهرستان نی‌ریز که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: ما منکر وجود مشکلات نیستیم اما در همین فضایی که کشور با فشارها و تهدیدهای بسیار از سوی دشمنان و بدخواهان مواجه است روند خدمت متوقف نشده و خدمات رسانی و فعالیت‌های عمرانی همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در شهرستان نی‌ریز طی مدتی که افتخار خدمت به مردم استان فارس را داشته‌ام شاهد اجرای پروژه‌های بزرگ و قابل توجهی مانند فولاد با رقمی در حدود 350 میلیارد تومان بوده‌ایم و معتقدیم که این مجموعه می‌تواند یک ظرفیت دیگر در منطقه نی‌ریز باشد.

نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: پروژه دیگر سد چشمه عاشق است که 100 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در آن انجام شده و باید بکوشیم که عملیات انتقال آب آن برای تامین آب آشامیدنی احیای صنعت به سرانجام برسد. همچنین پروژه کارخانه سیمان نی‌ریز که 450 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در آن انجام گرفته تقریبا رو به اتمام است.

تبادار با بیان اینکه همه این اقدامات فرصت‌هایی برای عمران و آبادی این دیار است که امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت‌های بیشتر و رفع مشکلات موجود باشیم، عنوان کرد: بعد از لطف خداوند و همت و تلاش دستگاه‌های اجرایی، اعتقاد بسیاری به ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی دارم و معتقدم با کمک بخش خصوصی می‌توان کارهای بزرگی را به سرانجام رساند.

وی این استان را سرشار از ظرفیت و استعداد دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی از ابتدا بحران‌های بسیاری را با یاری خداوند، همت مردم و خون پاک شهدا پشت سر گذاشته و قطعا این مقطع را نیز با سربلندی پشت سرخواهیم گذاشت اما لازم است که همه کمک کنیم.

استاندار فارس اضافه کرد: معتقدیم که کارخانه سیمان نی‌ریز باید احیا گردد و زمینه اشتغال جوانان ایجاد شود، باید با توسعه فولاد زمینه اشتغال فراهم شود و سایر پروژه ها نیز به سرانجام برسد.

نماینده عالی دولت در فارس خاطرنشان کرد: به رغم همه مشکلات و تنگناها امید وافری به استان فارس دارم چرا که در مقایسه با سال‌های گذشته نرخ بیکاری کاهش یافته، فضای کسب و کار ارتقاء یافته و گردشگری رونق یافته و همه اینها پیام رسان حرکت‌های رو به جلو و امید به آینده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار