افتتاح 50 پروژه بهداشت و درمان در استان فارس

شیراز (پانا) _ استاندار فارس پرداختن به عمران و آبادی در مناطق حاشیه شهر شیراز را امری ضروری دانست که لازم است بیشتر از مرکز شهر شیراز مورد توجه قرار گیرد.

کد مطلب: ۸۴۹۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 50 پروژه بهداشت و درمان در استان فارس

اسماعیل تبادار در آیین افتتاح ۵۰ پروژه حوزه بهداشت و درمان که به صورت ویدئوکنفرانس در شیراز و ۲۱ شهرستان استان افتتاح شد، هفته دولت را فرصتی مغتنم برای ارتباط بیشتر مسئولان با مردم و شنیدن مسایل و مشکلات از زبان آنها دانست و اظهار داشت: بلندآوازگی و برتری شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به جهت مراوده صحیح آنها با مردم و ارایه بی تکلف خدمات به آحاد جامعه است.

وی با اشاره به ضرورت پرداختن به عمران و آبادی در مناطق حاشیه شهر بیشتر از مرکز شهرشیراز باید مورد توجه قرار گیرد، بیان داشت: در همین راستا مرکز جامع سلامت در شهرک رضوان شیراز افتتاح شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تقدیر و تشکر از خیر نیک اندیشی که با ساخت این مرکز جامع سلامت زمینه خدمت رسانی به مردم را فراهم کرده است، یادآور شد: خدمات درمانی، بهداشتی و پایش سلامت که در اختیار هر یک از مردم این منطقه قرار میگیرد به عنوان خیر جاری نصیب این خیر بزرگوار و خانواده او خواهد شد.

تبادار ادامه داد: البته زمینه اقدامات خیرخواهانه و نیک اندیشانه در اقصا نقاط استان فارس وجود دارد و افراد فراوانی به انجام امور خیر و خدمت رسانی به هم نوعان خود مشغول هستند.

وی با اشاره به جایگاه برجسته دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کشور و حتی در سطح بین المللی و همچنین حضور بیش از هزار استاد و نخبه در این حوزه ، بر لزوم تقویت زیرساخت‌های پزشکی، درمانی، بهداشتی و سلامت متناسب با این توان علمی در استان فارس تاکید کرد.

وی افزود: تقویت زیرساخت ها در حوزه علوم پزشکی بی شک زمینه مناسبی برای توسعه توریسم سلامت و به تبع آن افزایش اشتغال در استان را فراهم خواهد کرد.

استاندار فارس همچنین با ابراز خرسندی از افتتاح ۵۰ پروژه درمانی و بهداشتی در هفته دولت، توجه به سلامت را از مهمترین و ضروری ترین نیازهای زندگی انسان دانست.

این ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان اجرا شده است.

این 50 پروژه که شامل مراکز جامع سلامت، پایگاه سلامت، خانه بهداشت و پانسیون پزشک است در استهبان، آباده طشک، ارسنجان، اقلید، بوانات، بیضا، خرمبید، داراب، زرین دشت، زرقان، سرچهان، شیراز، فراشبند، فیروزآباد، قیر و کازرون، کامفیروز، کوار، مرودشت، ممسنی و مُهر با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد تومان به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد و در اختیار مردم شریف استان فارس قرار گرفت.

همچنین مرکز جامع سلامت رضوان یکی از این ۵۰ پروژه بود که با حضور استاندار فارس به بهره برداری رسید، این مرکز توسط خیر نیک اندیش ، علی اکبر قدومی در زیربنایی به مساحت ۸۳۰ متر مربع افتتاح شد و ۵۳ هزار شهروند ساکن در منطقه رضوان از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار