فرمانده سپاه بقیه الله شیراز خبرداد:

اجلاسیه شهدای ادیان توحیدی در شیراز برگزار می‌شود

فارس(پانا) - فرمانده سپاه بقیه الله شیراز با اعلام برگزاری اجلاسیه شهدای ادیان توحیدی، گفت: شیراز در روز ۳۰ مهرماه میزبان این اجلاسیه ملی است.

کد مطلب: ۱۵۰۳۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
اجلاسیه شهدای ادیان توحیدی در شیراز برگزار می‌شود

احمد جعفری فرمانده سپاه بقیه الله شیراز(عج) در نشست خبری هفته دفاع مقدس این ناحیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: یکی از مهترین نکاتی که در دستور کار بسیج است، انتقال و بازگو کردن حقایق دفاع مقدس به نسل جوان است‌.

وی تصریح کرد: باید همه ما از الگوی های دفاع مقدس استفاده کنیم، چرا که بهترین الگوی کارآمدی، اتحاد و همبستگی است و امروز باید برای حل مسائل کشور نهایت استفاده را ببریم.

جعفری گفت: ناحیه سپاه حضرت بقیه الله شیراز در جهت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تکریم رزمندگان برنامه‌های متعددی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به برگزاری یک‌ هزار و ۱۳۰ عنوان برنامه‌ در سطح ناحیه بقیه‌الله شیراز، بیان کرد: امسال برنامه هفته دفاع مقدس برگرفته از کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس قرار دارد که برگزاری ۱۱۰ جشن محله‌ای در مساجد، حسینیه‌ها و پارک‌ها، رزمایش دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران، برپایی یادواره‌های شهدا و آبروهای محله با تعداد ۸۹ یادواره جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه بقیه الله شیراز از رزمایش توزیع ۲هزارو ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان و بهره‌برداری از ۲۰منزل مرمت شده خبر داد و گفت: مراسم اقتدار بسیج ، افتتاح پایگاه‌های مقاومت در هفته دفاع مقدس، بدرقه دانش‌آموزان فرزندان شهدای مدافع حرم صبح امروز کلید خورد، برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس با موضوع نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری مسابقات ورزشی، اهدای جهیزیه به نیابت از شهدا به نوعروسان از دیگر مأموریت‌هایی ناحیه بقیه الله شیراز است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز در پایان از برگزاری همایش اجلاسیه ادیان توحیدی در روز ۳۰ مهرماه و برپایی اجلاسیه یادواره شهدای حرم شاهچراغ در روز ۴آبان‌ماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خبر داد گفت: در هفته دفاع مقدس و به مناسبت چهل و چهارمین پیروزی دفاع مقدس تعداد ۴۴ زندانی از زندان‌های فارس آزاد می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار