ستاری‌فرد:

دانش‌آموزان درمکتب حسینی تربیت شدند

شیراز (پانا) - سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش حضور گسترده مردم شیرازدر مراسم تشییع شهدای گمنام را نشان از سربلندی آنها در برابر دشمنان خواند.

کد مطلب: ۱۳۳۴۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان درمکتب حسینی تربیت شدند

صادق ستاری‌فرد امروز در آئین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دانش اموز ۱۷ ساله در شیراز که با حضور انبوه فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، شهدای عرصه تعلیم و تربیت؛ شهیدان رجایی و باهنر، شهدای امنیت، سلامت و... و گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، گفت: حضور گسترده امروز دانش آموزان در مراسم معنوی تشییع شهید گمنام نشان از سربلندی نظام تعلیم و تربیت در برابر هجوم همه جانبه اخیر و تبلیغات مسموم دشمن از این امتحان سربلند بیرون آمدند.

وی اظهار کرد: از همه مسئولینی که این مراسم را تدارک دیدند و برای برپایی این آئین باشکوه تلاش کردند تقدیر می کنم. روزی همین شهدا از مدرسه ها روانه جبهه ها شدند و امروز این شهید دانش آموز با استقبال بی نظیر دانش آموزان معصوم و معلمان دلسوز امروزی تشییع شد و در یک مکان مقدس تعلیم وتربیتی تدفین شد.

ستاری فرد تصریح کرد: دانش آموزان ما در مکتب حسینی تربیت شدند و درس عاشورایی به نظام سلطه داده اند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس به ازای هر یک معلم 9 شهید دانش آموز داشته ایم و این به معنی وجود یک لشکر دانش آموز است.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: حضور گسترده امروز دانش آموزان در این مراسم معنوی نشان از سربلندی نظام تعلیم و تربیت در برابر هجوم همه جانبه اخیر و تبلیغات مسموم دشمن از این امتحان سربلند بیرون آمدند.

وی ادامه داد: معلمان و دانش آموزان همچون 40 سال قبل در مبارزه با استکبار و دفاع از آرمان های انقلاب پیشرو هستند.

ستاری فرد ادامه داد: انقلابی که در سال 42 آغاز شد و در سال 57 به پیروزی رسید در 13 آبان 58 تثبیت شد. فرهنگیان و دانش آموزان در طول 8 سال دفاع مقدس و همچنین حضور در عرصه های مختلف در 40 سال اخیر نشان دادند پیرو امامین انقلاب اسلامی هستند چرا که درس ولایت پذیری را از حضرت فاطمه سلام الله علیها، آموخته‌اند و از مکتب حسینی درس استکبار ستیزی را فرا گرفته‌اند.

وی اذعان کرد: آموزش و پرورش پس از انقلاب تلاش کرده تا فرهنگ شهید و شهادت را در جامعه نهادینه کند لذا در این مسیر بیش از 37 هزار شهید دانش آموز و بیش از 4 هزار شهید معلم را تقدیم انقلاب کردند.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: حضور شما معلمان و دانش آموزان در این مراسم نشان داد که تبلیغات منفی و سیاه نمایی دشمن اثری نخواهد کرد و شما همچنان پای ارزش ها و آرمان های انقلاب هستید.

وی افزود: این ایام، یوم الله است چرا که در در آستانه 9 دی روز حماسه آفرینی مردم ایران در سال 88 هستیم.

ستاری فرد با تقدیر از فرهنگیان، دانش آموزان و اداره کل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: اداره کل آمورش و پرورش مکانی است که میزبان پیکر پاک این شهید است این محل همچون کوچه ها و خیابان ها مزین به نام شهید می شود تا یادمان باشد که چه کسانی خون دادند تا ما امنیت داشته باشیم و امیدوارم همه ما به برکت خون شهدا، عاقبت به خیر شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار