مسئول انجمن راویان دفاع مقدس‌استان فارس خبرداد:

برگزاری برنامه «شب‌های پرستاره» ویژه هفته دفاع مقدس

فارس(پانا)_مسئول انجمن راویان دفاع مقدس‌استان فارس گفت:ویژه‌برنامه «شب‌های پرستاره» با روایتگری حاج «حسین یکتا» به مناسبت بزرگداشت دومین کنگره ۱۵هزار شهید استان فارس برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۰۳۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
 برگزاری برنامه «شب‌های پرستاره» ویژه هفته دفاع مقدس

سردارسید رضا متولی مسئول انجمن راویان دفاع مقدس‌استان فارس امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته مقدس برگزار شد با بیان اینکه ویژه برنامه شب‌های پرستاره به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد، افزود: چندین ماه است که جلسات مختلفی برای هرچه بهتر برگزاری این برنامه گرفته شد.

وی افزود: برنامه در روز‌های ۴، ۵ و ۶ مهر ماه در حرم مطهر شاهچراغ(ع)برگزار می‌شود.

این مقام مسئول یادآور شد:امیدواریم این برنامه با استقبال مردم و جوانان قرار بگیرد همچنین باید بیان کرد که چند شب پر ستاره را در شب‌های شاهچراغ شیراز (ع)خواهیم داشت.

سید مرتضی آل علی دبیر کنگره پانزده هزار شهید استان فارس با بیان اینکه کنگره شهدای استان فارس با دو هدف یاد و پیام شهدابرگزار میشود، اضافه کرد: با اجرای این برنامه می‌خواهیم پیام شهدای استان فارس را به تمام کشور منتقل کنیم و با توجه به تعداد شهدای شاخصی که استان فارس دارد می‌توانیم شهدا را به تمامی جوانان معرفی کنیم.

وی از تألیف کتاب سوژه شهدا تا قبل از هفته بسیج سال جاری خبرداد و اضافه کرد: اکران برنامه راوی شو و برگزاری برنامه‌های شب‌های پر ستاره از برنامه‌های بسیار مهم کنگره پانزده هزار شهید استان فارس است چرا که می‌خواهیم با این دو برنامه به استقبال دومین کنگره پانزده هزار شهید استان فارس برویم.

وی از برگزاری ۷ هزارو ۴۳۰ یادواره شهدا در استان خبرداد و گفت: در شب‌های پر ستاره برنامه از بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز می‌شود وبرنامه های متعددی اجرا می‌شود همچنین روایت‌گری حاج حسین یکتا از جمله این برنامه ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار