فرمانده انتظامی شرق استان تهران در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین:

نیروی انتظامی تا پای جان برای حفظ ارزش‌های و امنیت مردم ایستاده است

ورامین (پانا)-فرمانده انتظامی شرق استان تهران در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین، نیروی انتظامی تا پای جان برای حفظ ارزش‌های و امنیت مردم ایستاده است.

کد مطلب: ۱۵۰۷۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
 نیروی انتظامی تا پای جان برای حفظ ارزش‌های و امنیت مردم ایستاده است

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شرق استان تهران در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین گفت: شهادت عالم بصیر شهید سید حسن نصر الله با توجه به ایستادگی و مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی نشان دهنده این است که مردان بزرگ سرنوشت خود را با شهادت رقم خواهند زد.

وی با تبریک هفته فراجا اظهار داشت: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی خود امنیت مردم را رقم زده است و با تمام ماموریت ها ناامنی هایی که توسط افراد نادان و دشمنان قسم خورده خود مبارزه کرده است.

سردار القاصی مهر تلاش دشمنان را برای ضربه زدن به کشور یادآورد کرد و افزود: ما در هر حالت بایستی هوشیاری خود را حفظ کنیم و با شهادت رهبران و فرماندهان جبهه مقاومت نصر حقیقی رخ خواهد داد از این بابت با استحکام روحیه خود آنها را یاری خواهیم کرد و ما در طول تاریخ جمهوری اسلامی هرگاه اندکی از ارزشها و دستورات رهبری معظم فاصله گرفتیم و نگاه به خارج داشتیم سیلی محکم خوردیم و برعکس آن هرگاه به مقاومت و ارزشها پایبند بودیم و منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دادیم پیروز شده ایم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تقدیر از خدمات سپاه در حمله صادق 2 گفت: رژیم صیهونیستی با حمله وعده صادق 2 فهمید ایران اسلامی با سایر کشور ها تفاوت دارد و ترس و نگرانی رژیم صهیونیستی، فرهنگ خود اتکایی را از تجربه و عزم جوانان ما را نشان داد و اگر تسلیم بشویم قطعا هزینه آن بیشتر از مقاومت و ایستادگی خواهد بود.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی نشان داده است تا پای جان برای حفظ ارزشها و امنیت مردم ایستاده است و مردم بدانند که فرزندان خودشان در مجموعه انتظامی بزرگترین مبارزه با آمریکا و ایادی آن را در خدمت کردن به مردم می دانند و افتخارات بزرگ این مجموعه همین خدمتگذاری می باشد و این هفته با شعار پلیس هوشمند و مردم قانون مدار نامگذاری شده است.

سردار القاصی مهر در خصوص برنامه های فراجا گفت: در این هفته بیش از 50 برنامه در شرق استان تهران و با توجه شعار هر روز این برنامه ها اجرایی خواهد شد و از مردم قانونمدار می خواهیم در این هفته در این ویژه برنامه ها برای دادن روحیه به عزیزان انتظامی کمک کنند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: خودروهایی که بدون دستور قضایی توقیف شده اند و با جریمه های اعتراضی با اعطای تخفیف در این هفته آزاد خواهند شد و مراکز ترخیص و پلیس امنیت و تعویض پلاک با اضافه کاری ویژه در خدمت مردم خواهد بود و در پلیس نظام وظیفه نیز برای راهنمایی و حل مشکلات در خدمت شهروندان خواهند بود.

وی تصریح کرد: بیش از 120 ماموریت در شبانه روز در پلیس انجام می شود و در این خصوص در حوزه سرقت 34 درصد کاهش داشته ایم و اولین استان در سطح کشور در این مورد بوده ایم و در بحث تصادفات درون و برون شهری کاهش 5درصدی و در تصادفات فوتی 47درصد کاهش ثبت شده است .

سردار القاصی مهر ادامه داد: در برخورد و دستگیری با قاچاقچیان و خورده فروشان مواد مخدر 21 درصد افزایش و رشد انجام شده است و در خصوص برخورد با اراذل و اوباش نیز با تلاش شبانه روزی توانسته ایم از بروز ناهنجاری ها با قاطعیت جلوگیری کنیم و در کلانتری ها با تعیین مشاور و راهنمای پلیس آموزش دیده 66 درصد(10 هزار پرونده) به صلح و سازش منجر شده است.

خبرنگار : دانش‌آموز پریا یاراحمدی عکاس : آرزو تاجیک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار