نماینده منتخب دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی در بهارستان:

درک مقام شهادت، اولین گام برای دستیابی به این درجه و جایگاه ارزشمند است

بهارستان‌ دو (پانا) - نماینده منتخب دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی بهارستان، درک مقام شهادت را اولین گام برای دستیابی به این درجه و جایگاه ارزشمند، بلند و والا خواند.

کد مطلب: ۱۴۷۶۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
درک مقام شهادت، اولین گام برای دستیابی به این درجه و جایگاه ارزشمند است

حسن قشقاوی در مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی و همراهانش که در مصلای امام‌ خمینی(ره) بهارستان‌ برگزار شد، گفت: این سانحه سبب متحول و دگرگون‌شدن جامعه شد و باور این اتفاق بسیار سخت است. شهادت، مقامی است که نمی‌‌توان باهیچ جایگاه و سمتی آن را مقایسه کرد، چرا‌ که بنا بر صحبت شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، شرط شهید‌شدن، شهید‌بودن است و باید ارزش شهید‌‌ شدن را درک کرد تا به این مقام والا دست یافت.

وی در خصوص نام رئیس جمهور انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: نام رئیس جمهور انقلاب اسلامی، ابراهیم است و این نام دارای فضیلت بسیاری در قرآن کریم بوده و از مقام بسیاروالایی در فرهنگ اسلامی برخور‌دار است. خداوند متعال می‌فرماید برگزیده من در دنیا ابراهیم خلیل و در آخرت، صالحین است؛ چرا که حضرت ابراهیم خلیل، تسلیم امر الهی شد و این نشانگر احترام وی به خداوند بود. رئیس‌جمهور انقلاب اسلامی نیز از این ویژگی مستثنی نبود و این نزدیکی وی به خدا اولین قدم برای شهید شدن‌ بود.

قشقاوی در رابطه با واکنش ملت ایران در چنین اتفاقاتی تشریح کرد: تجربه انقلاب اسلامی نشانگر این است که این چنین اتفاقات علی‌رغم تلخی‌ها موجب گسترش همبستگی‌ملی، همکاری و همدلی اقشار مختلف مردم به‌خصوص نوجوانان که آینده‌سازان کشور هستند، می‌شود. چرا که نوجوانان باید پا جای پای شهیدان بگذارند تا برای جامعه خود تاثیر‌گذار باشند و موجب سربلندی کشور خود شوند.

دیپلمات، سیاستمدار ایرانی و نماینده منتخب دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی بهارستان در تشریح وضعیت کنونی جامعه و وظیفه مردم تصریح کرد: هم‌اکنون طبق قانون اساسی در ۵۰ روز آینده باید انتخابات ریاست جمهوری شکل گیرد. وظیفه مردم در چنین شرایطی، حضور مستمر و سازماندهی‌‌‌شده در پای صندوق‌های رای است.

خبرنگار : دانش‌آموز، پارمیدا پرنلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار