مدیرکل آموزش‌و‌‌پرورش سیستان‌وبلوچستان:

فعالیت‌های خبرگزاری پانا، نماد بلوغ فکری و اجتماعی دانش‌آموزان است

زاهدان (پانا) - مدیر‌کل آموزش‌وپرورش سیستان‌و‌بلوچستان گفت فعالیت‌های خبرگزاری پانا و دانش‌آموزان خبرنگار، نماد بلوغ فکری و اجتماعی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۸۴۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های خبرگزاری پانا، نماد بلوغ فکری و اجتماعی دانش‌آموزان است

حسن بروشکی، مدیر‌کل آموزش‌وپرورش سیستان‌و‌بلوچستان در جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان اظهار کرد: در مجموعه آموزش و پرورش بسترها و پتانسیل‌های متعددی برای حضور و نقش‌آفرینی دانش‌آموزان فراهم شده که سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا از آن جمله‌اند.

وی افزود: هر جا و به هر میزان که دانش‌آموزان در برنامه‌ها نقش‌آفرینی کرده‌اند؛ شاهد موفقیت و توفیق بیش از پیش بوده‌ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: رسالت سنگینی بر عهده شما دانش‌آموزان عضو تشکل‌هاست و آن این‌ است که تبیین و روشنگری در عرصه‌های گوناگون بدست شما رقم می‌خورد.

بروشکی گفت: مهمترین رویکرد فعالیت‌های درون و برون مدرسه‌ای، تکیه بر مقوله مهم دانش‌آموز‌محوری است و بهره‌گیری از توان و فکر و اندیشه شماست که می‌تواند کار را بهتر و صحیح‌تر پیش ببرد.

وی بیان داشت: ظرفیت عظیم دستگاه تعلیم و تربیت با ابعاد و حوزه‌های مختلف بستری برای نقش‌آفرینی و انجام تعهدی مسئولانه است که با بصیرت و هوشیاری باید انجام پذیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: در مجموعه سازمان دانش‌آموزی، نیروهایی تربیت و تکامل می‌یابند که خواهند توانست گروه‌های مختلفی را تحت مدیریت خود گرفته و حلقه‌های گوناگون ارتباطی را شکل دهند و این مهم فراگیر می‌شود.

وی افزود: مهارت‌آموزی و انتقال مفاهیم مهارتی در رشته‌ها و فعالیت‌های مختلف از مهمترین اهداف کاری در سازمان دانش‌آموزی است و این مجموعه وظیفه پرورش افرادی ماهر، توانمند و کارآمد که در حوزه فردی و اجتماعی رشد کرده‌اند را بر عهده دارد.

خبرنگار : مائده محمدی مرام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار