سعیدی در گفت‌و‌گو با پانا:

بنای مجلس هماهنگی و همکاری با دولت چهاردهم است

هرچقدر این تعامل بیشتر باشد نفع آن به مردم خواهد رسید

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بنای مجلس هماهنگی و همکاری با دولت چهاردهم است، گفت هرچقدر این تعامل بیشتر باشد یقینا نفع آن به مردم خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۴۹۶۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
بنای مجلس هماهنگی و همکاری با دولت چهاردهم است

بهنام سعیدی در گفت‌‌‌وگو با پانا درخصوص تعامل و همکاری دولت و مجلس، اظهار کرد: «مقام معظم رهبری بر تعامل دولت و‌ مجلس تاکید دارند البته این تاکیدات در ادوار گذشته نیز وجود داشته است. معتقد هستیم هرچقدر این تعامل بیشتر باشد یقینا نفع آن به مردم خواهد رسید.»

وی با بیان اینکه بنای مجلس هماهنگی و همکاری با دولت چهاردهم است، گفت: «تعامل دولت و مجلس نفی‌کننده نظارت مجلس نیست. مجلس شورای اسلامی به جد در حوزه نظارت ورود پیدا می‌کند اگر قصور یا کوتاهی از مسئولان اجرایی ببیند، سوال یا استیضاح را در دستور کار قرار می‌دهد. چرا که این حق نمایندگان مردم است و طبق قانون اساسی نمایندگان وظایف خود را انجام می‌دهند.»

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس بیان کرد: «آقای پزشکیان از جمله نامزدهای ریاست جمهوری بودند که در طول مناظرات و مصاحبه‌ها تاکید داشتند بر اینکه برنامه هفتم محور اهداف ایشان خواهد بود. برنامه هفتم تمام الزاماتی که لازم بوده است را مشخص کرده است.»

وی خاطرنشان کرد: «طبق انتظاری که مقام معظم رهبری داشتند مبنی بر رشد ۸ درصدی در اقتصاد، تیم اقتصادی دولت باید تلاش کند که به رشد ۸ درصدی دست پیدا کند.»

لازم به ذکر است، عصر روز گذشته چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از بررسی سوابق، صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی مسعود پزشکیان، به هر ۱۹ وزیر کابینه چهاردهم رای اعتماد دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار