نماینده مردم تبریز در مجلس در گفت‌وگو با پانا:

توسعه و پیشرفت با تعامل، همراهی و همکاری امکان‌پذیر است

تهران (پانا) - نماینده آذرشهر، اسکو و تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت توسعه و پیشرفت با تعامل، همراهی و همکاری امکانپذیر است؛ اگر این تعامل به اختلاف تبدیل شود، حتی اگر حرف‌های خوب نیز بزنیم، هیچ‌گاه به جایی نمی‌رسد.

کد مطلب: ۱۲۶۵۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
توسعه و پیشرفت با تعامل، همراهی و همکاری امکان‌پذیر است

مسعود پزشکیان، نماینده آذرشهر، اسکو و تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پانا در خصوص راهکار توسعه و پیشرفت در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: «توسعه و پیشرفت با تعامل، همراهی و همکاری امکانپذیر است. اگر این تعامل به اختلاف تبدیل شود، حتی اگر حرف‌های خوب نیز بزنیم، هیچ‌گاه به جایی نمی‌رسد. مهمترین کار این است که مجلس و دولت مبانی‌ای بنویسند که پایه علمی داشته باشد و متکی بر تجربیات کشورها و سال‌های گذشته باشد.»

وی افزود: «نهایتاً باید با توافق و تعامل تلاش کنیم براساس منابع و امکانات کار را پیش ببریم. نمی‌توان ایده‌آل‌ها را بدون نگاه به واقعیت بیان کرد. نمی‌توان مشکلات جامعه را بدون تجربه‌ای که در دنیا وجود دارد، حل کنیم.»

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان کرد: «۴۳ سال از انقلاب می‌گذرد و تمامی صنعت‌های ما مشکل دارد و تنها دلیل نیز این است که به صورت علمی و کارشناسی قانونگذاری نمی‌کنیم یا اگر هم به صورت علمی قانونگذاری کنیم، در اجرا با مشکل مواجه می‌شود.»

پزشکیان تأکید کرد: «رمز موفقیت، علم، مشارکت، باور و اعتقاد است. ما اگر با علم تصمیم بگیریم و با مشارکت حرکت و با ایمان تلاش کنیم حتما می‌توانیم تمامی معضلات کشور را حل کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار