دستیار ویژه ریاست‌جمهوری در مردمی‌سازی دولت:

‌راه شهید رئیسی نباید متوقف شود

تهران (پانا) - دستیار ویژه رئیس جمهوری در مردمی‌سازی دولت با ابراز تاسف از اظهارات برخی از اشخاص مبنی بر توقف راه شهید رئیسی گفت آیا باید راه خاکساری و نوکری مردم متوقف شود؟ راه شهید جمهور به سمت قله بود، باید ادامه یابد.

کد مطلب: ۱۴۸۳۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
‌راه شهید رئیسی نباید متوقف شود

سیداحمد عبودتیان امروز هفتم تیرماه در مراسم اربعین شهدای خدمت در مصلای امام علی علیه‌السلام کرمان اظهار کرد: شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان سندی دیگر بر حقانیت انقلاب اسلامی است که مردان آن در کسوت ریاست‌جمهوری، امامت جمعه، استانداری و ... به شهادت می‌رسند.

وی افزود: این عزیزان سالها بعد از شهیدان رجایی و بهشتی، در گام دوم ثابت کردند که انقلاب اسلامی چنان زنده است که مسئولان آن به جاودانگی می‌رسند و این شهادت باطل‌السحری بود بر اینکه گفتند ایران در انزواست.

دبیر بنیاد فرهنگی اجتماعی خاتم‌الاوصیاء بیان کرد: شهادت شهدای خدمت نشان داد ساختار و قانون نظام جمهوری اسلامی تا چه اندازه مترقی است که وقتی تشییع شهدا در حال برگزاری بود، شورای نگهبان هم در حال برنامه‌ریزی برای انتخابات بود و این اقتدار نظام است.

وی با اشاره به اینکه دغدغه آیت‌الله رئیسی پیگیری فرمایشات رهبری بود، اظهار کرد: ما در ایشان الگوی مدیریت دینی را دیدیدم که تنها با این مدیریت می‌شود دنیای مردم را آباد کرد و این حجم از سرعت، حجم و کیفیت خدمت‌رسانی در دوره ایشان قابل قیاس با دوره‌های قبل نبود.

عبودتیان افزود: عده‌ای عنوان می‌کردند که دولت شما گفتمان ندارد اما ایشان می‌گفت گفتمان ما، گفتمان رهبری است و فریاد می‌زد ما دولت سرباز هستیم و در دو سال و ۹ ماه کاری که باید طی سالها انجام می‌شد را انجام داد.

وی اظهار کرد: شهید رئیسی در حالی روزانه ۱۸ ساعت کار سخت و مشقت‌بار داشتند، روزه مستحبی و نافله را هم انجام می‌دادند.

دستیار ویژه رئیس جمهوری در مردمی‌سازی دولت بیان کرد: شهید رئیسی، مردم را خلیفه‌الله می‌دید و از مردم خسته نمی‌شد و می‌گفت من فقط میان مردم خستگی رفع می‌کنم؛ او هیچگاه اراده خود را بر اراده رهبری ترجیح نداد.

وی با ابراز تاسف از اظهارات برخی از اشخاص مبنی بر توقف راه شهید رئیسی گفت: آیا باید راه خاکساری و نوکری مردم متوقف شود؟

عبودتیان تصریح کرد: مراقب باشیم کلاه سرمان نرود. شهید رئیسی الگویی ارائه کرد که ما را یاد بزرگان و عزیزانی چون بهشتی انداخت و کسی بود که حاضر نشد در دوره مسئولیت کمترین چیزی برای خود بخواهد و حتی در هدایایی که به او می‌دادند تصرف نمی‌کرد.

وی بیان کرد: ما عاجر از درک مدیریت دینی او بودیم. خیلی وقت‌ها گلایه می‌کردیم فلانی با شما گفتمان یکسان ندارد اما این موارد برای ایشان اصلا مهم نبود و به شایسته‌سالاری توجه می‌کرد.

دستیار ویژه رئیس جمهوری در مردمی‌سازی دولت افزود: شهید رئیسی در دولت خود پروژه تعریف نکرد بلکه سراغ پروژه‌های نیمه‌کاره‌ و کارهای معطل مانده‌ای رفت که از بیت‌المال برای آنها هزینه شده بود.

وی با اشاره به چالش‌های بزرگی که دولت سیزدهم با آن مواجه بود از جمله فوتی‌های زیاد کرونایی و نبود واکسن در ابتدای کار و اغتشاشات پاییز ۱۴۰۰ و ... تصریح کرد: همان الگویی که در دهه ۶۰ وجود داشت، در دولت ایشان دیدیم و شهید بهشتی در شهید رئیسی تکرار شد و تعابیری که رهبری نسبت به ایشان و دولت داشتند نشانه این است که کارآمدترین دولت بود.

عبودتیان گفت: آیت الله رئیسی نظارت مردم را بر نظارت بروکراتیک ترجیح می‌داد و مردم را تکریم می‌کرد و این راه که به سمت قله بود، باید ادامه یابد.

وی ‌ با اشاره به انتخابات فردا تصریح کرد: اگر شکوه حضور خوب نباشد، دشمن منتظر است خود را در غزه نشان بدهد، بنابراین راه شهید رئیسی که به سمت قله بود باید ادامه یابد.

عبودتیان افزود: کسانی که می‌گویند این راه باید متوقف شود، حرف‌هایشان بوی ایران و شرف نمی‌دهد؛ مبادا به عذابی دچار شویم که مردم را وعده دهیم به آنچه آیا بشود یا نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار