قاسم‌زاده:

اهتمام جدی در مبارزه با فساد اداری و تکریم ارباب رجوع نماد عملی حاکمیت مردم است

تهران (پانا) - داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری گفت اهتمام جدی در مبارزه با فساد اداری و تصحیح آن و تکریم ارباب رجوع نماد عملی حاکمیت مردم است.

کد مطلب: ۱۴۷۸۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
اهتمام جدی در مبارزه با فساد اداری و تکریم ارباب رجوع نماد عملی حاکمیت مردم است

حسینعلی قاسم‌زاده پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای تعقیب و تحقق شعارهای اصلی انقلاب یعنی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» شکل گرفت؛ شعارهایی که نماد و ظهور حاکمیت دین و مردم ایران است. 

وی افزود: اینجانب معتقدم حاکمیت قانون در صورت صحت و جامعیت آن بهترین عامل تضمین کننده عدالت اجتماعی و مایه وصول و دسترسی همگان بر حق خویش است. تلاش مجدانه در چینش نیروهای متخصص و متعهد و رصد مستمر عملکردشان در حوزه وظایف و اهداف تعریف شده مهمترین هنر یک مدیر کارآمد است. 

قاسم زاده بیان کرد: در صورت توفیق در این عرصه رقابت یا رفاقت متعهد می شوم تمام مساعی خویش را در این مسیر به کار گیرم که شما ولی نعمتان از زندگی عزتمندانه که نماد استقلال اقتصادی است بهره‌مند شوید و از مسئولان گوی سبقت را بستانید. اهتمام جدی در مبارزه با فساد اداری و تصحیح آن و تکریم ارباب رجوع نماد عملی حاکمیت مردم است. 

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: توسعه عدالت اقتصادی یعنی خادم جمهور نه تنها باید تلاش کند در حوزه پرداخت حقوق کسانی که از خزانه دولت دستمزد دریافت می‌کنند، عدالت حاکم باشد، بلکه باید مراقب همه اقشار جامعه نیز باشد و با رصد دقیق و قیمتگذاری‌های واقع بینانه سطح درآمدی زندگی آنان را تاحد عزتمندانه ارتقا دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار