قادری در گفت‌وگو با پانا:

عملکرد دولت قابل دفاع است؛ شاخص‌ها نشانگر رشد اقتصادی در سه سال متوالی است

یارانه نقدی در دولت سیزدهم ۸ برابر شد/ جریان مخالف دولت سعی دارد عملکرد دولت را زیر سوال ببرد

تهران (پانا) - نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه شاخص‌ها نشانگر رشد اقتصادی در سه سال متوالی است، گفت جریان مخالف دولت به‌دلیل انتخابات پیش‌رو دست به هرکاری می‌زنند و از کاه کوه می‌سازند تا عملکرد دولت را زیر سوال ببرند.

کد مطلب: ۱۴۶۷۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد دولت قابل دفاع است؛ شاخص‌ها نشانگر رشد اقتصادی در سه سال متوالی است

جعفر قادری در گفت‌و‌گو با پانا در خصوص عملکرد دولت سیزدهم اظهار کرد: «دولت سیزدهم نکات مثبت زیادی داشته است اما در عین حال ممکن است در برخی حوزه‌ها ایرادات و اشکالاتی همچنان وجود داشته باشد. جدوال اقتصادی نشانگر رشد اقتصادی در سه سال متوالی است. فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان افزایش پیدا کرده است؛ صادرات و تولید نفت شدیدا افزایش پیدا کرده است و نرخ بیکاری نیز کاهش یافته است. همچنین در تولید گندم به خودکفایی رسیدیم و تولید داخل تامین‌کننده نیاز کشور است.»

وی افزود: «در موضوع تورم ممکن است ایراد و اشکال وارد باشد اما در دولت‌های قبل نیز بود آنچه که حائز اهمیت است، نکات مثبت دولت به‌ویژه در حوزه تسهیل فضای کسب و کار است که خوشبختانه دولت سیزدهم خوب عمل کرده است.»

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه، پوشش بیمه سلامت برای اقشار مختلف جامعه را یکی دیگر از دستاوردهای دولت دانست و گفت: «اکنون ۵ دهک اول بدون پرداخت هزینه تحت پوشش قرار می‌گیرند. سال گذشته حدود ۷ میلیون نفر که بیمه نداشتند، با بیمه سلامت از خدمات درمانی بیمارستا‌ن‌ها استفاده کردند. بنابراین عملکرد کلی دولت درست و قابل دفاع است و نمره قابل‌قبولی می‌توان به دستاورد‌های دولت داد.»

قادری اضافه کرد: «دولت سیزدهم سعی کرد تنش‌های منطقه‌ای را کاهش دهد و با کشورهای مختلف دیپلماسی فعال را برقرار کند. همچنین در طول فعالیت دولت سیزدهم قیمت کالاهای اساسی به برجام گره زده نشد.»

وی گفت: «قطعی گاز، برق و آب مدیریت شد. خاموشی‌هایی که در دولت قبل شاهد بودیم، مرتفع شد. جریان مخالف دولت به‌دلیل انتخابات پیش‌رو دست به هرکاری می‌زنند و از کاه کوه می‌سازند تا عملکرد دولت را زیر سوال ببرند.»

نماینده مردم شیراز در مجلس درخصوص حمایت دولت از اقشار محروم نیز گفت: «دولت سیزدهم یارانه نقدی را ۸ برابر کرد. همچنین حقوق سربازان ۱۱ برابر شد. توجه ویژه دولت به تمامی اقشار به خصوص اقشار آسیب‌پذیر از اقدامات مهم این دوره بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار