مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان:

مهمترین هدف از برگزاری اردوی دانش‌آموزان زیارت اولی معرفت‌افزایی دانش‌آموزان است

اصفهان(پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان گفت مهمترین هدف اردوی دانش‌آموزان زیارت اولی، معرفت افزایی نسبت به ولی نعمتمان حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) است؛ دانش‌آموزی که در این سن نوجوانی خدمت آقا می‌رسد، قطعا پیوند زندگی‌اش با امام برقرار می‌شود و می‌تواند تمام عمرش را در سایه امام سپری کند.

کد مطلب: ۱۳۷۹۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین هدف از برگزاری  اردوی دانش‌آموزان زیارت اولی معرفت‌افزایی دانش‌آموزان است

اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش آموزی در گفت‌وگو با پانا گفت: تعداد ۲۶۴ دانش آموز دختر مشهد اولی، از دانش آموزان هشت منطقه استان اصفهان انتخاب شده و به زیارت آقا علی ابن موسی الرضا (ع) مشرف شده اند و برنامه ها به خوبی برای آنها در حال اجرا است.

وی افزود: زیارت آقا علی ابن موسی الرضا (ع)، کسب معرفت آقا امام رضا (ع)، برنامه های فرهنگی، مسابقات ورزشی، مسابقات فرهنگی هنری گروهی ، مراسم افتتاحیه و اختتامیه و خرید در بازار از برنامه های این اردو هستند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان تاکید کرد: مهمترین هدف این اردو ، معرفت افزایی نسبت به ولی نعمتمان حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) است. دانش آموزی که در این سن نوجوانی خدمت آقا می رسد، قطعا پیوند زندگی اش با امام برقرار می شود و می تواند تمام عمرش را در سایه امام بسر ببرد.

رحمتی مدت اقامت دانش آموزان را در این اردو، 3 روزه اعلام کرد و گفت: دانش آموزان علاوه بر زیارت امام رضا(ع) از برنامه های مختلف فرهنگی تربیتی هم در این اردو بهره مند می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار