مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

ساخت مسکن ملی در دولت جدید ادامه می‌یابد

زنجان (پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از تداوم روند ساخت مسکن ملی در دولت جدید خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
ساخت مسکن ملی در دولت جدید ادامه می‌یابد

جعفر قزوینیان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن تبریک روز خبرنگار به نیاز ۱۲ هزار واحدی استان در هر سال اشاره کرد و گفت: استان زنجان در هر سال به ساخت ۱۲ هزار واحد نیاز دارد که به خاطر فعالیت ضعیف در برخی سال‌ها انباشت تقاضا رخ داده که باید پیگیری شود.

وی با بیان اینکه  نهضت ملی مسکن، وظیفه سنگینی بر دوش اداره کل راه و شهرسازی گذاشته است، تصریح کرد: ساخت یک میلیون واحد در 4 سال، جزو سیاست‌های بالادستی راه‌ و شهرسازی است.

قزوینیان به تداوم فعالیت ساخت مسکن ملی در دولت جدید تاکید کرد و گفت: خوشبختانه راه‌ و شهرسازی استان زنجان، جزو استان‌های پیشرو در زمینه ساخت مسکن‌های ملی است و روند ساخت با سرعت تمام در دولت جدید نیز ادامه خواهد داشت.

وی به تشریح پروژه‌های در حال ساخت پرداخت و افزود: گاهی اجرای پروژه‌ها دچار تاخیر شده‌اند که با کمک همه دستگاه‌های اجرایی با تمام توان، ساخت و تکمیل پروژه‌های حوزه مسکن را پیش خواهیم برد و در این خصوص به هیچ عنوان کوتاهی صورت نخواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، نهضت ملی مسکن را بزرگ‌ترین طرح عمرانی در حال اجرای کشور دانست و گفت: سهم استان زنجان از این طرح ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد است که از این تعداد  ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری  و ۲۰ هزار واحد روستایی است.

وی ادامه داد: ۲۷ هزار واحد حمایتی در بین ۴۸ هزار واحد پیش‌بینی شده که از این تعداد ۲۰ هزار واحد عملیاتی شده و مراحل مختلف را می‌گذراند و متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها ۷۰ درصد است.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان زنجان گفت: استان زنجان ۱۲ هزار واحد مسکن در سال نیاز دارد که با توجه به اینکه در چند سال، ساخت مسکن مسکوت ماند این نیاز بیشتر شده است. هر چند احتکار مسکن به آن صورتی که در کشور وجود دارد در زنجان وجود ندارد و این جای خوشحالی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار