مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

تامین انشعابات پروژه های نهضت ملی مسکن در سریع ترین زمان ممکن اتفاق بیفتد

زنجان (پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با تاکید بر اینکه در بخش تامین انشعابات پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان مشکلاتی وجود دارد، گفت تامین انشعابات داخل سایت صورت گرفته ولی باید در سریع ترین زمان ممکن اجرای زیرساخت‌ها اتفاق بیفتد.

کد مطلب: ۱۴۲۵۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تامین انشعابات پروژه های نهضت ملی مسکن در سریع ترین زمان ممکن اتفاق بیفتد

اصغر اسماعیلی در هفتمین جلسه شورای مسکن درمحل استانداری زنجان،گفت: هر هفته جلسه با هدف تسریع در تحویل دو هزار واحد مسکونی از پروژه های نهضت ملی مسکن در محل اداره کل راه و شهرسازی استان و محل سایت پروژه های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق شهر زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تامین زیر ساختها در واحدهای مسکونی قابل تحویل ازتاکیدات استاندار بوده و در اولویت است،اظهار کرد: در بازه زمانی کوتاهی که تا سفر رئیس جمهور داریم باید تمام زیر ساختها در پروژه ها آماده و تامین شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با تاکید بر اینکه در تامین بخش انشعابات پروژه های نهضت ملی مسکن مشکل داریم،افزود: تامین انشعابات داخل سایت را خودمان انجام دادیم ولی باید این مهم در سریع ترین زمان ممکن اتفاق بیفتد.

اسماعیلی میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن درغرب و شرق شهر زنجان را بیش از ۶۰ درصد اعلام کرد و بیان داشت: برخی از پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان بیش از ۶۹ تا ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که تعداد قابل توجهی از پروژه ها تا پایان سال قابل واگذاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار