مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

فعالیت‌های تربیتی مدارس تعطیل‌پذیر نیست

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در ۱۴ کارویژه، برنامه‌های مختلف فرهنگی و تربیتی برای برنامه‌های اوقات فراغت تابستان پیش‌بینی شده است، گفت فعالیت‌های تربیتی مدارس، جزو موارد تعطیل‌ناپذیر برنامه‌های آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۴۸۲۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های تربیتی مدارس تعطیل‌پذیر نیست

علی اسماعیلی در آیین افتتاحیه‌ برنامه‌های تابستانی که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، انتخاب استان زنجان به‌عنوان میزبانی برنامه را مایه افتخار و خرسندی دانست و گفت: خوشحالیم که امسال مانند سال قبل در استان زنجان در قالب دبیرخانه کشوری برنامه‌ها و فعالیت‌های تابستانی در خدمت همه عزیزان و همکاران گرامی هستیم.

وی ضمن آرزوی توفیق برای همه مدیران و فعالان دستگاه‌های فرهنگی ادامه داد: برنامه‌های اوقات فراغت امسال با شعار «تربیت بدون توقف» پیگیری می‌شود که امیدواریم برنامه‌هایی پر از شور و نشاط برای دانش‌آموزان برگزار کنیم.

اسماعیلی، برگزاری برنامه‌های تابستان سال گذشته را موفقیت‌آمیز توصیف کرد و افزود: در تابستان سال گذشته اتفاقات خوبی در عرصه تربیت نوجوان صورت گرفت و تلاش داریم امسال هم برای عزیزان دانش‌آموز برنامه‌های متعددی برگزار کنیم.

اسماعیلی به ۱۴ کارویژه برنامه‌های تابستانی اشاره و اظهار کرد: در قالب ۱۴ کار‌ویژه‌، برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و سایر زمینه‌ها برنامه‌هایی برای دانش‌آموزان آماده‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها در سراسر کشور اجرا خواهند شد، ادامه داد: برنامه‌های مختلفی نیز در قالب اردو‌های یک‌روزه تربیتی با استفاده از تمام فضاها و موقعیت‌های تربیتی برگزار خواهد شد که سعی بر آموزنده کردن و مفرح ساختن برنامه‌ها داریم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان زنجان گفت: آنچه که مشخص و مبرهن است، فعالیت مدارس و کارهای تربیتی از آن برنامه‌هایی است که هیچ‌گاه روند تعطیل نخواهد داشت و تعطیل‌پذیر نیست.

وی افزود: امسال پیش‌بینی شده که به همراه کل استان‌های کشور به فراخور برنامه‌ها، تعداد ۸۰ هزار نفر دانش‌آموز زنجانی در  ۴۷۰ پایگاه تابستانی در رشته‌های مختلف مشارکت داشته باشند.

اسماعیلی از نگاه ویژه و حمایت‌گرانه‌ رئیس جمهور شهید طی دورانی که به عنوان رئیس جمهور در بین  ما بودند، تشکر کرد و یاد شهدای خدمت را گرامی داشت.

وی ابراز امیدواری کرد فرزندانی در میهن اسلامی با استفاده از برنامه‌های متنوع فرهنگی، تربیتی و ورزشی که در طول تابستان برایشان پیش‌بینی شده، بهره لازم را در مسیر رشد فرعی و اجتماعی‌شان ببرند و مسئولان آموزش و پرورش هم بتوانند آنچه که وظیفه‌شان است موجب رضایتمندی باری تعالی را فراهم آورند.

خبرنگار : مهشید سلامی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار