امیر ایرانی: از رویارویی با هیچ قدرتی واهمه نداریم

تهران (پانا) - فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه نیروهای مسلح، از رویارویی با هیچ قدرت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای واهمه‌ای ندارد.

کد مطلب: ۱۵۰۰۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
امیر ایرانی: از رویارویی با هیچ قدرتی واهمه نداریم

‌امیر دریادار ایرانی با حضور در مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نزاجا، ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای چهارگانه، در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، در بسیاری از عرصه‌های دفاعی امنیتی حائز دستاوردها و مدال‌های ارزشمند و پرافتخاری شده‌اند که این امر، نشان از افتخارآفرینی مداوم و سلحشورانه این نیروی نظامی ولایت‌محور دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: این امر که نیروهای چهارگانه ارتش از دستان نائب امام زمان (مدظله‌العالی) مدال‌های پرافتخار متعددی را دریافت کرده‌اند، انگیزه و هدفی بسیار متعالی و گران‌قدر برای کسانی است که می‌خواهند خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدف و غایت متعالی زندگی خود قرار دهند.

امیر دریادار ایرانی ادامه داد: مکرراً به نقش بی‌بدیل ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره شده است؛ نقشی که با آبیاری درخت نظام اسلامی، موجبات تناوری و ثمردهی این نظام الهی را فراهم کرده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: این مسیر الهی ادامه دارد و کارکنان ارتش با تقدیم جان و انجام بی‌دریغ هرگونه کوشش و مجاهدتی، اجازه نخواهد داد که این مسیر پر فروغ آسیب ببیند.

امیر دریادار ایرانی با اشاره به جان‌فشانی‌های ارتش در راه انقلاب و نظام اسلامی، گفت: مسیری که تا کنون در کشور طی شده است، حاصل انقلابی‌گری، مردمی‌بودن و مکتبی بودن نیروهای ولایی ارتش است. از نخستین روزهای انقلاب اسلامی تا کنون، در هر جایی که لازم بوده، ارتش حضوری مؤثر و به‌موقع داشته است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش، با اهتمام به الگوهای دینی و برنامه‌ریزی بر اساس موازین و خط مشی‌های مدنظر فرمانده کل قوا توانسته است به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا کند، تأکید کرد: این نیرو در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس، تنها بر حکمرانی دریایی بر پهنه خلیج فارس متمرکز بود، اما در طی سالیان اخیر، با التفات و اهتمام به آموزه‌ها و تدابیر راهبردی رهبر انقلاب اسلامی توانسته است آب‌های بین‌المللی و پهنه اقیانوس‌ها نیز را درنوردد.

امیر دریادار ایرانی ادامه داد: اقتدار و عزت امروز ما در نظام اسلامی، با هیچ دوره‌ای قابل قیاس نیست و نظام مقدس جمهوری اسلامی، از رویارویی با هیچ نیرو و قدرت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در خلیج فارس واهمه ندارد.فرمانده نیروی دریایی ارتش به گسترش حوزه اقتدار دریایی ایران، به فراتر از مرزهای آبی کشور اشاره و تصریح کرد: امروز به برکت نظام اسلامی، تمامی کشتی‌های کشور در هر نقطه از جهان، با کمال قدرت و عزت در حال رفت و آمد هستند؛ به نحوی که کشور در منطقه خلیج عدن تنها با داشتن یک ناوگروه رزمی، توانسته امنیت دریایی خود را به خوبی تأمین کند؛ درحالی‌که کشورهایی نظیر آمریکا، با صد فروند کشتی پیشرفته نتوانسته‌اند خود را از تیررس گروه‌های مقاومت خارج و امنیت ناوگان خود را به طور کامل تأمین کنند.

امیر دریادار ایرانی در ادامه با اشاره به نقش نیروی دریایی ارتش در تأمین امنیت شاهراه‌های آبی اقیانوس هند، گفت: امروز مسئولیت تأمین امنیت نیروهای دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند، به جمهوری اسلامی ایران واگذار شده و ما به نمایندگی از ملت ایران و ارتش قهرمان، در آن‌جا حضوری مؤثر داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار