نشست مدیران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش در استان اردبیل برگزار شد

اردبیل (پانا) - مدیران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش در استان اردبیل با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور تشکیل جلسه دادند.

کد مطلب: ۱۵۰۶۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست مدیران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش در استان اردبیل برگزار شد

در نشست مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان که به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برگزار شد، امین کمالوندی، معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی تابعه آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های همسو در رشد و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 1300 مرکز فعال در کشور دارد، افزود: این مراکز با هدف خدمت به کودکان و نوجوانان مورد بهره‌برداری قرار گرفته و همه دانش‌آموزان می‌توانند از برنامه‌ها و فعالیت‌های این مراکز استفاده کنند.

کلام‌اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این نشست گفت: در سایه برنامه‌ریزی و با تلاش همکاران فرهنگی در اداره کل آموزش و پرورش استان در 3 سال گذشته، سرانه فضای آموزشی را از 21 سانتی‌متر به 61 سانتی‌متر افزایش داده و ضمن ساخت بزرگترین مدرسه کشور در اردبیل، تعداد مدارس کانکسی هم از 383 باب مدرسه به 133 مدرسه رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان اردبیل از برنامه‌های فرهنگی و تربیتی کانون حمایت می‌کند.

ملیحه ملک‌زاده‌فرد، مدیرکل کانون استان اردبیل هم با بیان اینکه آموزش‌ و پرورش همکاری خوبی با کانون دارد، گفت: مخاطبان ما کودکان و نوجوانانی هستند که بسیاری از آن‌ها در مدارس تحصیل می‌کنند و با اجرای طرح‌های ملی مثل «کانون مدرسه» در مراکز کانون حضور می‌یابند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته ملی کودک و برگزاری مهرواره «قاسم‌های زمان» از مشارکت دستگاه‌های فرهنگی خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، داستان‌ها و روایتگری‌هایی از 8 سال دفاع مقدس برای دانش‌آموزان کودک و نوجوان، قصه‌گویی خواهد شد.

مشارکت و همکاری دانشگاه فرهنگیان در برنامه‌های کانون و بررسی مسائل مربوط به احداث پردیس فرهنگی و هنری کانون در شهرک وحدت اردبیل از دیگر مسائلی بود که در این نشست مورد بحث قرار گرفت.

خبرنگار : دانش آموز : اسرا فاتحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار