اعلام برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش تا اربعین شهادت سیدحسن نصرالله

زنگ آغاز نصرالله در مدارس کشور نواخته شد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برنامه‌های این وزارت‌خانه از زمان شهادت تا اربعین شهیدسیدحسن نصرالله را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۶۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
زنگ آغاز نصرالله در مدارس کشور نواخته شد

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین پورثانی صبح امروز در یک برنامه تلویزیونی ضمن تبریک پیروزی جبهه حق و اقدام شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: ‌امیدواریم خون شهید نصرالله زمینه نابودی اسرائیل را فراهم کند.

‌وی درباره زنگ آغاز نصرالله در مدارس کشور گفت: صبح امروز زنگ آغاز نصرالله در تمام مدارس کشور با اولویت مدارس ابتدایی و متوسطه اول برگزار خواهد شد. زنگ آغاز نصرالله با بقیه زنگ‌ها متفاوت است. این زنگ از نوع بصیرت و آگاهی‌بخشی است. محتوایی در این باره آماده شده ‌و در اختیار معلمان سراسر کشور قرار ‌گرفته است.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ‌از امروز و پس از شهادت سیدحسن نصرالله، ‌دانش‌آموزان ما بیشتر دنبال سید حسن هستند که ایشان چه کسی بوده ‌و چه شخصیتی داشته است. بچه‌ها باید با این شهید آشنا شوند. پس از شهادت حاج قاسم، دانش‌آموزان ما در مدرسه بیشتر با ایشان آشنا شدند. امروز همه دانش‌آموزان ما این قهرمان جهانی را می‌شناسند. امروز مطالبه دانش‌آموزان ما ‌‌شناخت بیشتر سید حسن است و با این زنگ، امروز یک آگاهی‌بخشی نسبت به شهید سید حسن انجام می‌شود.

‌سرود نسل آرمانی 2 در هفته آینده رونمایی خواهد شد

پورثانی درباره برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش پس از شهادت سیدحسن نصرالله گفت: روز گذشته 15 هزار دانش‌آموز و معلم د‌ر میدان فلسطین تجمع ‌و این اقدام را محکوم کردند. تا 13 آبان که اربعین شهادت ایشان است، انشالله یک چله بصیرت‌افزایی و آشنایی دانش‌آموزان با سید حسن عزیز را خواهیم داشت. سرود نسل آرمانی 2 در هفته آینده رونمایی خواهد شد. پویش آخراشه 2 از دو روز گذشته شروع شده و دانش‌آموزان در قالب آن، آثار تولیدی فرهنگی و هنری خود در کلاس، منزل و محله را برای ما ارسال می‌کنند و در این رویداد، روزهای آینده نیز به‌صورت حضوری توسط دانش‌آموزان هنرمند ما برگزار و تقدیم ‌به شهیدان لبنان ‌خواهد شد.

وی از برگزاری تجمع‌های دانش‌آموزی و آغاز برنامه بزرگ «یاوران انقلاب» از روز شنبه در استان‌های کشور خبر داد و گفت: ‌‌یک فعالیت ویژه نیز از سوی سازمان دانش‌آموزی در حال آماده‌سازی است که طی آن به دو ‌زبان فارسی و عربی برنامه‌ای را تولید و با عزیزان و دانش‌آموزان خوب ما در لبنان ارتباط برقرار خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار