مدیر کل آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی:

پژوهش در فرایند یاددهی و یادگیری دانش آموزان با نیازهای ویژه بسیار اهمیت دارد

مشهد(پانا)- رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت:« پژوهش در یاددهی و یادگیری دانش‌آموزان با نیازهای ویژه بسیار اثرگذار است و هرچه معلم ، پژوهش محور باشد و این پژوهش را در مدرسه اجرا کند باعث پرسشگری دانش‌آموزان مشتاق خواهد شد.»

کد مطلب: ۱۵۲۴۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
 پژوهش در فرایند یاددهی و یادگیری دانش آموزان با نیازهای ویژه بسیار اهمیت دارد

جواد روحانی در حاشیه اختتامیه بیست و پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری در نمایشگاه بین المللی در گفت و گو با پانا گفت:« مدرسه‌ای که پژوهش‌محور باشد، دانش‌آموز را به سمت پرسش و جستجوگری مشتاق می‌کند و در ذهن دانش‌آموز سوالاتی را ایجاد می‌کند تا به دنبال سوالات برود .»

وی بیان کرد:« در مجموعه آموزش و پرورش استثنایی روی پژوهش محوری و مدرسه پژوهی کار شده و در جشنواره‌های مختلف مقام‌های خوبی دانش‌آموزان و معلمان کسب کردند.»

وی تاکید کرد:« تالیفات خوبی در این زمینه دانش‌آموزان و فرهنگیان داشتند و در جشنواره علمی و خوارزمی که به نوعی پروژه پژوهشی و تحقیقاتی است ، در رشته های مختلف علوم و آزمایشگاهی و رشته‌های دیگر پژوهشی رتبه‌های خوبی کسب کردند.»

 

خبرنگار : نادیا علیزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار