وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا خبر داد؛

افتتاح 8 هزار پروژه «یادگار ابراهیم» در هفته دولت و سالروز پیروزی انقلاب

مشهد (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از افتتاح 8 هزار پروژه «یادگار ابراهیم» در هفته دولت و ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۵۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 8 هزار پروژه «یادگار ابراهیم» در هفته دولت و سالروز پیروزی انقلاب

رضامراد صحرایی در حاشیه اختتامیه مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور در گفت‌وگو با پانا در ارتباط با ارزیابی وضعیت معیشت فرهنگیان در دولت شهید آیت‌الله رئیسی نسبت به دولت‌های قبل گفت: «برای رسیدن به سیاست مطلوب، کار زیادی در راه است و باید انجام شود. از جمله کارها این است که رفاهیات و مزایایی که به بقیه داده می‌شود، بهتر و بیشتر آن باید به معلمان داده شود.»

وی با بیان اینکه متاسفانه اکنون اینطور نیست، افزود: «برنامه و سیاست دولت خدمت‌گزار این بوده که این ناعدالتی و بی‌عدالتی را برطرف کند و در همین راستا رتبه‌بندی معلمان به‌عنوان برنامه بسیار اثربخش در مساله معیشت به یک امر دائمی تبدیل شد.»

صحرایی تصریح کرد: «در برنامه افتتاح طرح‌های «یادگار ابراهیم» حدود 2 هزار و 900 مدرسه تا چهلم شهید آیت‌الله رئیسی که چله خدمت برگزار کرده بودیم، پیش‌بینی شده بود که تعداد قابل توجهی افتتاح شد.»

وزیر آموزش و پرورش گفت: «تعدادی از این طرح‌ها نیز در هفته دولت و ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود. هم‌اکنون در سراسر کشور 8 هزار پروژه آموزشی، پژوهشی، ورزشی و تربیتی در حال تدوین و دستور ساخت قرار دارد.»

حجم فایل ویدیویی : ۳۶.۰۸M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۱:۳۴ دانلود فایل
خبرنگار : دانش‌آموزان: محدثه رمضانی، مهلا توکلی و یلدا توکلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار