وزیر آموزش و پرورش:

نمرات کذایی در کنکور وجود نخواهد داشت

مشهد (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت نمرات کذایی در کنکور سال آینده وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
نمرات کذایی در کنکور وجود نخواهد داشت

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست صمیمی با اعضای تشکل‌های دانش آموزی استان خراسان رضوی گفت: مومن یعنی فرد با ایمان. اما مومن واقعی کسی است که در امانت خیانت نکند. اگر اعضای تشکل‌های دانش آموزی با ایمان و مومن هستند، نباید از بار امانتی که بر روی دوش آنها قرار گرفته، فرار کنند. هر کسی ظرفیتی دارد و اگر فردی بتواند از این امانتی که خداوند به او داده به خوبی استفاده کند، یک انسان مومن و با ایمان است. خدا در وجود همه ما است. اگر بتوانیم حق بندگی خود را ادا کنیم، یک مومن واقعی هستیم.

مقام عالی وزارت آموزش و پرورش در ادامه در پاسخ به یکی از دانش آموزان عنوان کرد: در کنکور سعی ما بر این است که نمرات واقعی باشند. مطمئن باشید نمرات کذایی در کنکور وجود نخواهد داشت و ناظران کارآمدی برای تصحیح نمرات وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: توانایی های یک دانش آموز را با سوالات تستی نمی‌توان سنجید. برای اینکه ظرفیت سوالات در حد دانش آموز نیست. ما همه سوالات وزارتی را چهار گزینه ای طرح نمی کنیم؛ سنجش دانش آموز با سوالات تشریحی مشخص می شود.

صحرایی ضمن تشکر از دانش آموزان حاضر در جلسه گفت: همه مسائلی که شما مطرح کردید، حتما پیگیری می شود و انشاالله به زودی رفع خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: سید سبحان نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار