تصادف خونین ۲ خودروی سواری در جاده بیارجمند شاهرود

تهران (پانا) - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: تصادف شاخ به شاخ ۲ خودروی پراید و پیکان وانت در جاده بیارجمند شاهرود یک کشته و ۲ مصدوم داشت.

کد مطلب: ۱۴۹۰۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تصادف خونین ۲ خودروی سواری در جاده بیارجمند شاهرود

زهره صالح نساج اظهار کرد: این حادثه ترافیکی شامگاه امشب در جاده بیارجمند به روستای دستجرد شاهرود رخ داد.

وی با اشاره به اینکه آمبولانس‌ و کارشناسان اورژانس بیارجمند در لحظه‌های نخستین پس از برقراری تماس با مرکز برای امدادرسانی در محل حادثه حاضر شدند، اظهار کرد: جان باخته یک مرد ۳۱ ساله بود که توسط عوامل هلال احمر و آتش‌نشانی از محل حادثه رهاسازی شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود ادامه داد: ۲ مصدوم حادثه نیز با آمبولانس اورژانس به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود منتقل شدند.

مرکز بخش بیارجمند در ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرقی شاهرود قرار دارد و تا مرکز استان سمنان ۳۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

صالح نساج به حادثه ترافیکی دیگر اشاره کرد و گفت: براثر واژگونی خودرو کوییک در ۱۲ کیلومتری بعد از عباس آباد میامی به سمت سبزوار یک نفر کشته و سه نفر مصدم شدند.

وی با بیان اینکه ۲ مصدوم این حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند، افزود: اورژانس هوایی مصدوم دیگر را به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود انتقال داد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، ۲ موتورلانس، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پرتلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار