مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران:

امنیت امروز کشور حاصل برکت خون شهدا و مجاهدت رزمندگان اسلام است

زمانی نژاد: دانش آموزان نور چشمان ملت و سرمایه کشور هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ ضمن تاکید بر اینکه در جنگ تحمیلی همه دنیا علیه ملت ایران جمع شده و متحد بودند، امنیت امروز کشور را حاصل برکت خون شهدا و مجاهدت رزمندگان اسلام عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۳۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
امنیت امروز کشور حاصل برکت خون شهدا و مجاهدت رزمندگان اسلام است

صبح امروز یکشنبه ۱ مهرماه ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور آیین بازگشایی مدارس آموزش و پرورش منطقه ۴ سال تحصیلی ۱۴۰۳ -۱۴۰۴با حضور هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران و سایر مسئولان آموزش و پرورش منطقه همچنین حضور پرشور دانش آموزان و معلمان به میزبانی دبستان همای رحمت برگزار شد.

هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ در این آیین با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید عنوان کرد: تقارن هفته دفاع مقدس با آغازین روزهای ماه مهر دارای یک پیام است، این دو مسئله سبب ماندگاری یکدیگر شده‌اند اگر رزم دانش‌آموزان در دفاع مقدس نبود این برگ زرین تاریخ کشور رقم نمی‌خورد و اگر دفاع مقدس نبود امنیت امروز نبود که دانش آموزان بتوانند با هویت خود و در آرامش تحصیل علم کنند.

وی افزود: امنیت امروز کشور حاصل برکت خون شهدا و مجاهدت رزمندگان اسلام است اگر دفاع مقدس به عنوان برگی درخشان در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسید نتیجه رهبری امام راحل و تلاش‌های یک ملت برای ایستادگی در برابر استکبار بود.

زمانی نژاد گفت: در جنگ تحمیلی همه دنیا علیه ملت ایران جمع شده و متحد بودند تا کشور ما را به زمین بزنند اما تحت رهبری امام راحل اقشار مختلف ملت ایران از جمله قشر دانش آموز بسیج شد این از کیان کشور دفاع کنند.

وی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان نور چشمان ملت و سرمایه کشور و امید ایران هستند تصریح کرد: مسیر قوی شدن ایران از مدرسه قوی می‌گذرد باید تلاش کنیم و هر نوع فداکاری را در جهت پیشرفت کشور انجام بدهیم همچنین معلمان در رشد و تعلیم دانش آموزان محور اصلی هستند، دانش آموزان از معلمان خود الگو برداری کرده و به رشد علمی کشور آینده کمک کنند.

هادی زمانی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: مهم ترین مأموریت حاکمیت و نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایجاد زمینه برخورداری از عدالت تربیتی در همه ابعاد و مؤلفه های آن برای تمامی فرزندان‌ عزیز این مرز و بوم است و رسالت ما در آموزش و پرورش منطقه ۴ و مدارس منطقه، ارائه برنامه های خلاق در راستای اجرای سند تحول بنیادین برای محقق شدن عدالت در کلیه مدارس است.

خبرنگار : محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار