مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران:

ما مکلف خدمت به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه‌ هستیم

کریمیان: هیچ فاصله‌ای میان آموزش و پرورش عادی و آموزش و پرورش استثنایی وجود ندارد

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، ضمن تاکید بر فراهم کردن بازار کار و مهارت برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، مهم‌ترین رویکرد آموزش و پرورش استثنایی را رویکرد مهارتی دانست.

کد مطلب: ۱۵۰۲۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
ما مکلف خدمت به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه‌ هستیم

همایش فصلی مدیران مدارس استثنایی مرکز جامع سنجش آموزش توانبخشی و مداخله بهنگام رشد ی تربیتی، با حضور حجت اله الماسی معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ، علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در سالن اجتماعات اداره استثنایی شهر تهران برگزار شد.

علیرضا کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با تبیین نقش مدیران به عنوان رهبران تعلیم و تربیت گفت: مدیران مهمترین رکن تحقق ماموریت‌های آموزش و پرورش هستند که با خلق موقعیت های تربیتی و آموزشی جایگاه ویژه‌ای در سند تحول بنیادین دارند.

کریمیان با تاکید بر اجرای طرح‌ها و برنامه‌های خلاق در یادگیری و پرورش دانش‌آموزان اضافه کرد: مدیران موفق، پیشرو و تحول آفرین هستند همچنین مدیران می‌توانند با تقویت هوش هیجانی و ایجاد همدلی در بین همکاران مدارس خود، سبک رهبری خود را به سبک تحول گرا نزدیک می کنند.

وی افزود: هوش هیجانی نقش کلیدی و اثرگذاری در مدیریت صحیح دارد، محیط شغلی مدیران مدارس نیازمند تصمیم گیری‌های سریع و مقتدارنه می باشد، مدیران در صورتی در مواجه شدن با این نوع تصمیم گیری‌ها عکس العمل مناسب تری را از خود بروز می‌دهند که بتوانند فاکتورهای محیطی را به خوبی بررسی کرده و هیجانات ناشی از آن را کنترل نمایند، هوش هیجانی بالا به افراد کمک می کند که در این شرایط تصمیمات بهتری را اتخاذ کنند.

علیرضا کریمیان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران و مدیران مدارس استثنایی شهر تهران خاطرنشان کرد: ما مکلف به خدمت به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه شهر تهران هستیم و آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران از اولویت‌های ما در اداره کل است و هیچ فاصله ای بین آموزش و پرورش عادی و استثنایی وجود ندارد.

خبرنگار : محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار