فرماندار شهرستان پردیس:

مردم پای کار انتخابات ریاست جمهوری هستند

مردم با حضور پرشور، پای کار انقلاب اسلامی بار دیگر در حال خلق حماسه اند

تهران (پانا) - فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم در انتخابات ریاست جمهوری، این حماسه را از سوی مردم نشانه ایستادن پای کار انقلاب اسلامی توصیف کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۳۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مردم پای کار انتخابات ریاست جمهوری هستند

محسن قضاتلو، فرماندار شهرستان پردیس در گفت‌و‌گو با پانا در خصوص انتخابات گفت: «مردم ایران اسلامی همیشه پای کار انقلاب اسلامی بوده و هستند. مردم با حضور در پای صندوق‌های رای در تمامی انتخابات‌ها نشان دادند که آینده ایران برایشان مهم است و خود برای آینده ایران تصمیم می‌گیرند.»

وی ادامه داد: «انتخابات امروز مکمل تشییع شهدای خدمت است. مردم امروز به نیابت از شهدای خدمت عزیز در هر استان و شهر و روستا با انداختن آرای خود به صندوق‌های آرا بار دیگر نقشه‌هایی که مستکبرین برای ایران دارند را برهم خواهند زد.»

قضاتلو با اشاره به حضور همیشگی مردم برای دفاع از عزت ایران اسلامی گفت: «مردم در هر برهه زمانی و رویداد‌های کشورمان که نیاز به حضور مردم بوده، حضور یافتند و با اتخاذ درست‌ترین تصمیمات پشتیبان ایران اسلامی بوده‌اند و ان شا الله خواهند بود.»

فرماندار پردیس بیان کرد: «ما در شهرستان پردیس توفیق خدمت رسانی به شهروندان عزیز را داریم. امروز در ۱۳۰ حوزه و با حضور ۴۴۰۰ نفر از عوامل اجرای و نظارتی، پذیرای راه دهندگان عزیز خواهیم بود و خدمت‌رسانی تا پایان زمان انتخابات با توجه به اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور به راه دهندگان ادامه خواهد داشت.»

خبرنگار : امیر عباس امن زاده عکاس : امیر عباس امن زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار