معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران:

رمضان، ماه بهره گیری از تعالیم روح‌بخش الهی است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با صدور پیامی حلول ماه‌ مبارک رمضان را به همگان به‌ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان شهر تهران تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۶۳۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
رمضان، ماه بهره گیری از تعالیم روح‌بخش الهی است

سید احمد موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

«»شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ هدی لناس و بینات من الهدی و الفرقان"

بار دیگر با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان؛ ماه رحمت، مغفرت، برکت و فضیلت، پروردگار متعال فرصت ارزشمند عبادت، نیایش و بندگی‌ خالصانه را بر ما ارزانی داشته تا در ماه بهار قرآن با بهره‌گیری از تعالیم روح‌بخش الهی و تأسی از سیره پیامبر اکرم‌ (ص) و ائمه اطهار (ع) دل را از قید و بندها و تعلقات مادی و دنیوی آزاد سازیم و روحمان را در چشمه صاف و زلال الهی شستشو دهیم.

ماه رمضان، ماه درک شب‌های قدر برای رسیدن به زیباترین لحظات ناب شکرگزاری، ماه دست‌گیری از نیازمندان و ماه رسیدن به قرب الهی است و خداوند منان را شاکریم که یک بار دیگر توفیق و فرصت بندگی و عبادت در این ماه شریف را بر ما عنایت فرمود، باشد که در پرتو الطاف ایزد منان و در لحظات مغفرت و مرحمت این ماه نورانی خود و معبود خود را بهتر شناخته و بیش از پیش در راه ارائه خدمات صادقانه قدم برداریم.

این ماه عظیم در عین اینکه فرصتی برای برقراری ارتباط با یگانه‌ی مهربان است، بهترین زمان برای گسستن زنجیرهایی است که خود بر دست و پا و قلب خود زده‌ایم. ماهی که در آن از لطف نزول قرآن نور هدایت بر جهان تابید دلهای مومنان هدایت یافت.

حلول این ماه که دل هایمان را بیش از هر زمان دیگری با آیه های پر مهر هدایت فانوس می‌دارد، صمیمانه تبریک عرض می نمایم و امیدوارم به مدد لطف خداوند منان، بتوانیم فضیلت راستین این ماه پر برکت را درک کنیم و از مواهب بی نهایتش بهرمند شویم.

اینجانب فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا را محضر همکاران‌معزز؛ فرهنگیان گرانقدر و خانواده‌های محترم ایشان، همچنین دانش آموزان گرامی به خصوص روزه اولی‌ها تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای همگان توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه خجسته را آرزومندم.

 

خبرنگار دانش آموز: عطیه چوپانی 

عکاس : عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار